ŠAMPANJAC, BOGATA GOZBA I SELFIJI SA PILOTOM: Najuslužnije avio kompanije sveta spremne na sve za svoje putnike

Etihad ervejz je prošle godine obustavio poletanje svog aviona kako bi jedan par mogao da vidi svog unuka, koji je umirao

  • 2

Pojedine aviokompanije spremne su na velike ustupke prema svojim mušterijama, prenosi portal B92.

Izabrana najgora aviokompanija na svetu: Da li ste leteli njome?

Avio-kompanija pomešala dečake i poslala ih na pogrešne letove. Kada su sleteli, usledio je ŠOK!

Pegi Ul se 2015. godine nalazila na avionu Sautvest erlajnsa, na relaciji Čikago - Ohajo, međutim, pilot je saznao da je njen 24-godišnji sin imao nezgodu i da je u komi u bolnici u Denveru. Osoblje kompanije ispratilo je Pegi iz aviona, dalo joj telefon da pozove svog muža, a potom su joj rezervisali sledeći let za denver. Pored toga, puštena je prva na avion, spakovan joj je ručak, a prtljag joj je poslat u hotel kako bi ona mogla da ide direktno u bolnicu. Sautvest nije naplatio nijednu uslugu pruženu Pegi.

Foto: Tanjug/Rade Prelić Foto: Tanjug/Rade Prelić

Etihad ervejz je prošle godine obustavio poletanje svog aviona kako bi jedan par mogao da vidi svog unuka, koji je umirao. Par je obavestio stjuardese o situaciji, koje su potom prenele vest pilotu. Osoblje Etihada pronašlo je njihov automobil i vozilo ih je čekalo spremno kada su se iskrcali iz aviona. Unuk je preminuo narednog dana, nakon što je par uspeo da provede neko vreme sa njim.

Zaposleni kompanije Flajbi nisu tražili nijedan dokaz kada je dopisnik engleskog "Independenta" zatražio zamenu kupljene karte zbog toga što je saznao da će jedan član njegove porodice umreti, navodi B92.

Prošlog decembra, tri žene su se iz Gibraltara vraćale u London, kada su shvatile da su jedine putnice u avionu koji je kasnio tri sata jer su se svi ostali putnici prebacili na drugi let. Osoblje ih je prebacilo u biznis klasu, gde su ponuđene šampanjcem, večerom od tri jela i nakon sletanja počašćene selfijima iz pilotske kabine. Dame su izjavile da su se osećale kao "rok zvezde".

Daljinac baner

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • BASA

    10. maj 2017 | 12:29

    Takav je bio servis na svim JAT- ovim letovima , prve i biznis klase ! Cak , i servis u ekonomskoj klasi je bio vrlo dobar ! JAT- ov ketring je svuda u svetu bio , hvaljen , postovan ! O , tome su pisale , nase novine !

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA