Kad hoćete da podignete kredit u banci, postavite samo ova 2 pitanja i nećete imati nikakve probleme (FOTO)

- Obrazac sadrži sve informacije o traženom kreditu, kao što su visina glavnice, kamata i troškovi naknade koju banka naplaćuje i predviđeno je da banka obavesti klijenta o svim naknadama koje naplaćuje - kaže Dugalić

  • 4

Klijent kada uđe u banku po kredit treba da postavi samo dva pitanja, šta plaćam i koliko košta, izjavio je danas generalni sekretar Udruženja banaka Srbije Veroljub Dugalić povodom tužbi građana protiv banaka zbog troškova obrade kredita.

Klijenti bi da tuže banke za proviziju, a banke kažu da su klijenti "u zabludi"!

Dugalić je na konferenciji za novinare rekao da je samu presudu suda u Somboru neprimereno komentarisati, pošto je, kako kaže, ona takva da joj komentar nije potreban, aludirajući na presudu Višeg suda u tom gradu, prema kojoj banka ne sme da naplaćuje posebnu naknadu za obradu kredita jer su svi troškovi banke uključeni u kamatu, koja predstavlja jedinu cenu pozajmice.

Objašnjavajući da li banke imaju zakonski osnov da naplaćuju naknadu za obradu kredita, Dugalić se pozvao na Zakon o obligacionim odnosima u kome se, kako kaže, uopšte ne pominju naknade, a iz koga je izveden Zakon o bankama kojim je predviđena predugovorna faza, u kojoj klijent dobija sve informacije u formi koju propisuje Narodna banka Srbije.

Foto: Tanjug/Dimitrije Goll Foto: Tanjug/Dimitrije Goll

- Taj obrazac sadrži sve informacije o traženom kreditu, kao što su visina glavnice, kamata i troškovi naknade koju banka naplaćuje i predviđeno je da banka obavesti klijenta o svim naknadama koje naplaćuje - kaže Dugalić.

Foto: Tanjug/Dimitrije Goll Foto: Tanjug/Dimitrije Goll

Dakle, banka obaveštava klijenta tako što u pismenoj formi daje predugovor, što znači da je klijent obavešten, dodao je on.

Foto: Tanjug/Dimitrije Goll Foto: Tanjug/Dimitrije Goll

- Takav predugovor klijent dobija i ima vreme koje odredi da razmišlja o kreditu. Predugovor koji banka sačinjava sa klijentom je obavezujući za banku, ali ne i za klijenta -  kaže generalni sekretar UBS.

Daljinac baner

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Svajcarac

    19. maj 2017 | 16:42

    Fini gospodin pola Srbije zavio u crno.

  • Zoran

    19. maj 2017 | 16:56

    Postaviti ta dva pitanja i odmah izaci jer necete dobiti kredit

  • Nepismena

    20. maj 2017 | 07:38

    Od kada su nasilno ukinuli nase banke,lopovluk i dranje koze narodu za kamate i ostale bankarske globe,traju uz blagoslov svih vlada kvazidemokratije.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA