Za 7 godina postojanja eUprave uštedeli smo 5 MILIONA SATI čekanja u redovima, a tek na taksama!
Njihovih 800 usluga koristilo je preko 750.000 ljudi
Portal eUprava ovog meseca obeležava sedam godina rada tokom kojih je, sa više od 750.000 aktivnih korisnika i 800 elektronskih usluga različitih državnih organa, postao jedan od najviše korišćenih i najposećenijih nacionalnih portala.
Od osnivanja do danas građani su više od tri i po miliona puta iskoristili različite usluge Portala. Nadaleko najpopularnija, sa oko dva miliona korišćenja, bila je registracija vozila, a odmah iza nje, sa 750.000 korišćenja, našla se usluga Zakazivanje termina u policijskim stanicama. Više od 250.000 korisnika podnelo je zahtev za novu zdravstvenu knjižicu preko Portala, i to je ujedno i prva usluga koja je omogućila da se dokument šalje na kućnu adresu i tako potpuno zaobiđe odlazak na šalter.
Roditelji u Srbiji će uskoro moći preko interneta da pravdaju deci časove! Unapred
Tokom ove godine unapređeni su i sistemi unutar državne uprave i lokalne samouprave. Početkom juna lansirana je nova funkcionalnost Portala eUprava, razvijena za sve šalterske radnike unutar sistema - eZUP.
- Primenom usluge eZUP, kojom je povezano prvih šest najvećih baza podataka u Srbiji, državne institucije će najzad moći brzo i efikasno da razmenjuju podatke između sebe, a građani više neće biti njihovi kuriri. eUprava će dobiti nove mogućnosti i šira ovlašćenja da razvija unapređene i korisne besplatne servise za sve građane Srbije - kaže Dušan Stojanović, direktor Direkcije za elektronsku upravu.
On je rekao da se procenjuje da će primena eZUP-a građanima Srbije uštedeti više od pet miliona sati koje bi proveli u redovima i pred šalterima, i oko milion radnih sati državnim službenicima.
- Zahvaljujući ovoj usluzi Portala, građani će biti oslobođeni plaćanja brojnih taksi, što će im na godišnjem nivou uštedeti oko 750 miliona dinara - rekao je Stojanović.
Važno je napomenuti da se, u eri borbe protiv sive ekonomije, eUprava pokazala kao jedan od najefikasnijih alata za suzbijanje i sprečavanje korupcije, i kao kanal kojim se lako i precizno prate tokovi novca i usluga. Do sada se preko Portala, na ime administrativnih taksi, u državnu kasu slilo više od 100 miliona evra.
Podsetimo, Srbija je u septembru prošle godine napravila skok od čak 30 mesta na globalnoj rang listi elektronskih uprava – članica Ujedinjenih nacija, i sada se nalazi na visokoj 24. od ukupno 193 pozicije. To je najbrži rast zabeležen u poslednje dve godine u Evropi. Nacionalni Portal eUprava dobitnik je prestižne nagrade „The European IT Excellence Awards 2011“.
(Telegraf.rs)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Red je sirok bar 2m
Svaki dan kad prolazim pored socijalnog u NS u 8h, poslednjih 6 meseci red je preko 200m. Samo kad je bilo minus 20 red bi mozda bio malo kraci. Naravno subotom i nedeljom nema reda, mica odmara.
Podelite komentar
Тутор
То се само тешите
Podelite komentar
AVRAM
Tri puta bio sam u opstini u svilajnac, svaki put sam morao da cekam u red po par sati jel im pao sistem, a oni igraju igrice na mobilnim telefonima u sup dva sata cekanja stojeci na noge nema ni klupa ni stolica nas 30 osobe pa vvi vidite kako sta funkcionise.
Podelite komentar