Za 7 godina postojanja eUprave uštedeli smo 5 MILIONA SATI čekanja u redovima, a tek na taksama!

Njihovih 800 usluga koristilo je preko 750.000 ljudi

  • 3

Portal eUprava ovog meseca obeležava sedam godina rada tokom kojih je, sa više od 750.000 aktivnih korisnika i 800 elektronskih usluga različitih državnih organa, postao jedan od najviše korišćenih i najposećenijih nacionalnih portala.

Više od 6.000 zahteva za onlajn upis u predškolske ustanove u Beogradu: Ovo su najčešće greške roditelja

Od osnivanja do danas građani su više od tri i po miliona puta iskoristili različite usluge Portala. Nadaleko najpopularnija, sa oko dva miliona korišćenja, bila je registracija vozila, a odmah iza nje, sa 750.000 korišćenja, našla se usluga Zakazivanje termina u policijskim stanicama. Više od 250.000 korisnika podnelo je zahtev za novu zdravstvenu knjižicu preko Portala, i to je ujedno i prva usluga koja je omogućila da se dokument šalje na kućnu adresu i tako potpuno zaobiđe odlazak na šalter.

Roditelji u Srbiji će uskoro moći preko interneta da pravdaju deci časove! Unapred

Tokom ove godine unapređeni su i sistemi unutar državne uprave i lokalne samouprave. Početkom juna lansirana je nova funkcionalnost Portala eUprava, razvijena za sve šalterske radnike unutar sistema - eZUP.

- Primenom usluge eZUP, kojom je povezano prvih šest najvećih baza podataka u Srbiji, državne institucije će najzad moći brzo i efikasno da razmenjuju podatke između sebe, a građani više neće biti njihovi kuriri. eUprava će dobiti nove mogućnosti i šira ovlašćenja da razvija unapređene i korisne besplatne servise za sve građane Srbije - kaže Dušan Stojanović, direktor Direkcije za elektronsku upravu.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

On je rekao da se procenjuje da će primena eZUP-a građanima Srbije uštedeti više od pet miliona sati koje bi proveli u redovima i pred šalterima, i oko milion radnih sati državnim službenicima.

- Zahvaljujući ovoj usluzi Portala, građani će biti oslobođeni plaćanja brojnih taksi, što će im na godišnjem nivou uštedeti oko 750 miliona dinara - rekao je Stojanović.

Važno je napomenuti da se, u eri borbe protiv sive ekonomije, eUprava pokazala kao jedan od najefikasnijih alata za suzbijanje i sprečavanje korupcije, i kao kanal kojim se lako i precizno prate tokovi novca i usluga. Do sada se preko Portala, na ime administrativnih taksi, u državnu kasu slilo više od 100 miliona evra.

Podsetimo, Srbija je u septembru prošle godine napravila skok od čak 30 mesta na globalnoj rang listi elektronskih uprava – članica Ujedinjenih nacija, i sada se nalazi na visokoj 24. od ukupno 193 pozicije. To je najbrži rast zabeležen u poslednje dve godine u Evropi. Nacionalni Portal eUprava dobitnik je prestižne nagrade „The European IT Excellence Awards 2011“.

Daljinac baner

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Red je sirok bar 2m

    12. jun 2017 | 23:45

    Svaki dan kad prolazim pored socijalnog u NS u 8h, poslednjih 6 meseci red je preko 200m. Samo kad je bilo minus 20 red bi mozda bio malo kraci. Naravno subotom i nedeljom nema reda, mica odmara.

  • Тутор

    12. jun 2017 | 23:43

    То се само тешите

  • AVRAM

    13. jun 2017 | 07:19

    Tri puta bio sam u opstini u svilajnac, svaki put sam morao da cekam u red po par sati jel im pao sistem, a oni igraju igrice na mobilnim telefonima u sup dva sata cekanja stojeci na noge nema ni klupa ni stolica nas 30 osobe pa vvi vidite kako sta funkcionise.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA