Prebijena devojka deo kampanje protiv nasilja
Iza šokantnog snimka prebijene devojke, koji je stigao čak i do javnosti u inostranstvu (jer su ga preneli "Hafington post", "Dejli Mejl", RAI), stoje Fond "B92" i agencija Saatchi & Saatchi.
- Vođen više nego alarmantnim podacima da je porodično nasilje za samo prva dva meseca 2013. odnelo živote 11 žena i dvoje dece, starosti od šest i dve godine, a tokom prošle godine u porodičnim svađama ubijeno je 29 žena, Fond "B92" je odlučio da reaguje, trgne javnost iz pomalo letargičnog stanja i skrene pažnju na ovaj veliki problem našeg društva - saopšteno je iz "B92".
Video-spot "Jedna fotografija dnevno u najgoroj godini mog života", na kraju kojeg devojka poziva u pomoć, velikom se brzinom raširio putem društvenih mreža i izazvao ogromnu pažnju medija, što predstavlja svojevrstan dokaz rasprostranjenosti porodičnog nasilja, dodaje se.
Prilikom distribucije ovog video-snimka, svoj doprinos je dala i agencija Direct Media PR. Isti tim ljudi je učestvovao u kreiranju akcije "Bitka za bebe", a ovog puta im se priključila i poznata "Word of mouth" platforma pod imenom ipyro.
- Kampanja je bila direktno inicirana šokantnim i poražavajućim rastom femicida od početka ove godine, samo 30-60 dana nakon novembarskog "meseca protiv nasilja nad ženama". Pre svega, želimo da izvršimo dodatni pritisak na one od kojih na prvom mestu zavisi rešavanje ovog problema: policiju, pravosuđe i tužilaštvo, kao i ministarstvo. Ideja je bila i da se pokaže da svako oklevanje i odlaganje da se slučaj prijavi može dovesti do fatalnog ishoda, jer nasilje postaje sve progresivnije s vremenom. Ne čekati sutra, već reagovati odmah - rekao je Veran Matić, predsednik UO Fonda "B92".
Marija Grulović iz Direct Media Public Relations kaže da su se oni trudili da doprinesu podizanju društvene svesti o gorućim problemima, i da je to razlog zašto su se pridružili kampanji.
- Sadržaj klipa je svojom smelošću obećavao da će biti posećen, i da će u našoj zemlji izazvati burne rakcije, a uspehom se smatralo 50 hiljada pregleda. Međutim, u roku od dva dana dostigli smo dva miliona pregleda, a sada u ovom trenutku ima više od tri i po miliona pregleda i oko pet hiljada komentara. Javljaju se ljudi koji su imali iskustva sa porodičnim nasiljem, daju savete, pričaju svoje priče, kao i oni koji su prepoznali da je u pitanju kampanja, ali da nije bitno što je video lažan, već je bitna poruka koju donose snimci posledica zlostavljanja koje u stvarnosti mnogo gore izgledaju - kaže Grulovićeva.
(Telegraf.rs / Izvor: B92)
Video: Studenti u blokadi i grupe građana odali poštu stradalima na Železničkoj stanici
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
strikla
Interesuje me gde je sad Drzavno Tuzilastvo i Policija Srbije da pokrene postupak protiv B92 i nalogodavca ovog filma!? Prvo pitanje je zasto je poruka ispisana na SRPSKOM jeziku a namenjena svetskom "trzistu"!? Ajd da je koristen neki od jezika za siru komunikaciju u svetu, engleski, spanski, nemacki..... ali SRPSKI kojim govori deset miliona ljudi i od toga polovina polovicno mora da ima svoju poledjinu i debeo razlog. B-92 pljuje po Srbiji vec vise od dve decenije, svojoj zemlji, zemlji svojih predaka.....!!! Kakvi su to ljudi koji rade u toj kuci, cemu teze, sta ih cini zadovoljnim, koga postuju .....? Na zalost nisu oni jedini koima je petokolonastvo osnov i moto za zivot, na zalost je i to sto takvi i pored svega jos disu svez vazduh i trose cist kiseonik smanjujuci kolicinu bicima koji to zasluzuju.
Podelite komentar