TVITOSLAVIJA: Konferencija koja je ujedinila region

Tvitomanija 2013. mogla bi da promeni ime u Tvitoslaviju! U Novom Vinodolskom okupili su se predstavnici svih zemalja bivše SFRJ, a neki su doputovali i sa drugih kontinenata

  • 0

Tvitomanija - najveća regionalna konferencija posvećena društvenim mrežama i njihovom uticaju na današnju formalnu i neformalnu komunikaciju u poslovnom svetu, održana je početkom maja, u mestu Novi Vinodolski u Hrvatskoj.

Konferencija je okupila nekoliko stotina korisnika Interneta – zaljubljenika u društvene mreže, onih koji ih koriste u biznisu, ali i onih kojima su društvene mreže otvorile šanse za ispunjeniju svakodnevnicu u realnom ovozemaljskom svetu.

Već na prelasku granice bilo je jasno da se tamo dole nešto bitno dešava. Gotovo svaki službenik, ili radnik na pumpi zainteresovano je pitao " Vi idete u Novi Vinodolski? Šta je to tamo? Ovoliki tranzit skoro nismo imali...

Šta se zapravo dešavalo?

Za tri dana trajanja konferencije, na tri scene mogli ste da saznate "iz prve ruke" od najuticajnijih stručnjaka kako da korisno upotrebite Internet!

Više od 100 predavača sa iskustvom objašnjavalo je kako se povezivati, šta činiti a šta ne ukoliko mreže koristite u politici, novinarstvu, biznisu, turizmu, razvoju malih i srednjih preduzeća...

Medijski stručnjaci, novinari, PR-ovi, marketing guru-i ali i javne ličnosti prenosili su svoja iskustva kao korisnici društvenih mreža (Twitter, Facebook, Youtube, Instagram, FourSquare, Pinterset, Tumblr), koje omogućavaju izuzetnu brzinu komunikacije i informisanja, razmenu i deljene ideja.

Koliku popularnost je konferencija stekla govori i 4.217.578 pregleda svih objava u vezi sa Tvitomanijom, kao i 21.507.458 pratioca tih objava (Peekmedio.com), 1600 objavljenih fotografija na Instagramu, i hiljade pozitivnih komentara na Fejsbuku...

Iza scene

Kompleks Novi Spa Hotels & Resorts, domaćin konferencije, pobrinuo se za potpuni ugođaj učesnika. Pored povezivanja u neformalnom delu konferencije, učesnici su uživali u druženju na bazenu, u spa centru ili večernjim žurkama.

Pitanje je šta je to navelo nekoliko stotina ljudi iz Beograda, isto toliko iz regiona, ali i iz Evrope i Amerike, da a u ovolikom broju, u doba kada je vreme novac izdvoje gotovo četiri dana i upute se ka Hrvatskoj?!

Zoran Torbica (@torbica) direktor konferencije smatra da odgovor može biti u ponovo sagrađenim mostovima između ljudi, koji su na neke druge načine srušeni pre mnogo godina. Učesnici međutim, često "iz off-a" odgovaraju da je upravo Torbica i njegov poziv  razlog okupljanja preko 600 učesnika.

Za neke je Tviter samo servis ili društvena mreža – kaže Nebojša Radović (@eniac), stručnjak za internet marketing, koji je na konferenciju doputovao iz San Franciska, gde trenutno završava master iz oblasti internacionalnog marketinga.

- Tvitomanija je bila jedinstvena prilika da sretnem sve ove ljude zajedno, ali i podelim sa njima bar deo onoga što sam naučio u prethodnih devet meseci u Americi. Nadam se da ih nisam razočarao – kaže Nebojša.

Poznati slovenački bloger Roni Kordiš (@had) kaže da u njegovoj zemlji ne postoji čvrsta Tviter zajednica poput ove u Srbiji.

- Kod nas na Tviteru nije nastala takva zajednica i ljudi nisu međusobno toliko povezani. Mediji u Sloveniji su otkrili Tviter pre dve godine, i od tada se stvari menjaju na bolje– objašnjava Roni.

Dama među uticajnim, Ivana Bubanj (@izzetta), 13 godina radi kao web dizajner. Na konferenciju je doputovala iz Rima gde živi više od deceniju. Uz pomoć mreža, odnosno virtuelnih prijatelja, počela je da se bavi fotografijom, i za kratko vreme postigla izuzetne rezultate, što je i kvalifikovalo kao predavača na radionici "Fotografija i društvene mreže".

- U Italiji ne postoji ovakav vid konferencija niti druženja. Ljudi su dosta zatvoreni ili previše zauzeti da bi se upuštali u ovakve poduhvate. Celo iskustvo sa "Tvitomanijom" je u pozitivnom smislu premašilo sva moja očekivanja. Divno sam se provela u društvu dragih ljudi – kaže Ivana.

Poštovanje i iskrene prijateljske emocije mogu se razviti i preko Interneta. Vladan Filipović (@vladanf) , diplomirani fotograf, dugogodišnji fototreporter francuske štampe, grafički i web dizajner, predavač na panelu objašnjava zašto je doputovao iz Pariza u Novi Vinodolski.

- Preko Tvitera se sa nekim ljudima dopisujem već godinama i jako ih cenim, a ovo je bila prilika i da ih lično upoznam. Kao mali preduzetnik, uspeo sam i da raširim mrežu kontakata, koja može da pomogne i razvoju mog biznisa na području Balkana, ali i da nešto novo naučim od ljudi koji su specijalisti u svojim oblastima. Izdvojio bih Dragana Varagića, Boru Miljanovića, Nebojšu Radovića - objašnjava Vladan.

Vidimo se opet!

Svi učesnici se generalno slažu u jednom - Tvitomanija 2013. je bila izuzetna, ali je postavila i standarde u pogledu organizacije i odziva učesnika. Novi Vinodolski se pokazao kao dobar domaćin, a sa nestrpljenjem čeka se sledeća konferencija sa novom dozom kretivnosti.

(Lj. V.)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA