Dunav osiguranje potrošilo 6,5 miliona evra za reklame za 8 meseci!

Kompanija "Dunav osiguranje" potrošila je 693.520.00 dinara za "troškove reklame i propagande". Izvor "Informera" tvrdi da je najveći deo para "nestao" preko fiktivnih ugovora i da je prebačen u privatne džepove i crne stranačke fondove

  • 12

Kompanija "Dunav osiguranjeza osam meseci potrošila je skoro 700 miliona dinara na "troškove reklame i propagande", prenosi "Informer", pod naslovom "Kako je opljačkan Dunav".

U Izveštaju o troškovima poslovanja "Dunava" navodi se da je u prva četiri meseca 2012. godine u ove svrhe potrošeno 301.047.000 dinara. Takođe, od januara do aprila 2013. godine izdvojeno je još 392.473.000 dinara, što u ukupnom zbiru iznosi 693.520.00 dinara!

Izvori "Informera" iz istrage kažu da je "apsolutno nemoguće" da su tolike pare potrošene na reklamu i da je najveći deo ovih miliona "nestao" preko fiktivnih ugovora kada je prebačen u privatne džepove i crne stranačke fondove.

- Da je tih 700 miliona zaista otišlo u reklamu, to bi značilo da se na svim TV stanicama non-stop vrte reklame "Dunava", a to nije ni izbliza tako. Državni milioni su izvlačeni iz kompanije preko fiktivnih ugovora, poput onog o reklamiranju u nepostojećem etno-selu Strmovo. Neke krivične prijave su već podnete, a neke se upravo završavaju. Na kraju će za ovo morati da odgovaraju i pojedini političari - kaže izvor "Informera, i dodaje da su se ove malverzacije dogodile za vreme mandata direktorke Mile Jezdimirović, koja je na toj funkciji bila kao kadar SPS-a.

Dragan Dobrašinović iz Koalicije za nadzor javnih finansija kaže da sumnjivo poslovanje "Dunava" zahteva hitnu istragu.

- Neko je tu ili za psihijatriju ili za zatvor. Vlada i nadležni organi morali bi što pre da utvrde šta se sve dešavalo - kaže Dobrašinović.

Mila Jezdimirović kaže da ništa od ovog nije tačno i da je ona sve radila po zakonu.

- U "Dunavu" su dok sam ga ja vodila, poštovane sve procedure. "Dunav" je jedina kompanija u Srbiji koja ima unutrašnju kontrolu po evropskim standardima. Kompletan posao nema veze sa SPS-om - tvrdi ona, i dodaje da je njena kompanija dragulj srpske privrede, a ne sedište kriminala.

- To što vi tumačite kao reklamiranje, u stvari je pribava osiguranja. "Dunav" ima agente i službenike, koje mora da plati kako bi firma mogla da funkcioniše - kaže Jezdimirović.

(Telegraf.rs / Izvor: Informer)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Jana

    27. jun 2013 | 13:57

    ovo si najveca djubrad od svih osiguravajucih drusrava!!! najgori su!!! svaka recenica im je dvosmislena u ugovoru i ako treba da naplatite stetu nema nista od toga!!! lopovi i banda

  • SEKA

    27. jun 2013 | 16:35

    To se zove pranje novca. Daš za reklame, posle podižeš novac ili kupuješ dalje u privatne svrhe.

  • zoran

    16. februar 2014 | 09:39

    Nije ni cudo koliko para imaju kada neisplacuju ono sto bi trebalo , na primer povreda na radu , kao da su oni merodavni da odredjuju da li je i kakva posledica ostala trajna ili privremena . Ja sam osiguran na 24 casa , povreda mi je ostala trajna koju ce morati da odradi neuro hirurg a druga povreda na radnom mestu isto nije priznata . Ako nneki advokat ovo procita neka mi se javi da bi se ovo moglo odraditi kako dolikuje , hvala .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA