Srbija treća u regionu po kvalitetu usluga!

Od delatnosti po kvalitetu usluge najviše su se istakli autosaloni, a unapređenje kvaliteta neophodno je u supermarketima

  • 0

Srbija je na trećem mestu u regionu po poštovanju standarda kvaliteta usluga, odmah iza Slovenije i Hrvatske, saopštila je danas agencija Global market solušns koja je sprovela istraživanje.

Kvalitet usluge u Bosni i Hercegovini i ove godine je najlošiji iako je zabeležen blagi rast u odnosu na 2012. za 1,62 odsto.

Agencija Global Market Solutions je od 17 do 22. maja 2013, u saradnji s agencijama iz regiona, peti put zaredom, sprovela istraživanje osnovnih elemenata kvalitete usluge kako bi pronašla najbolje

U Sloveniji, Hrvatskoj, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Crnoj Gori i Makedoniji, tajni kupci posetili su 800 različitih objekata - autosalona, turističko-ugostiteljskih objekata, banaka, maloprodaje, prodajnih mesta telekomunikacijskih preduzeća, benzinskih pumpi, supermarketa i uslužnih objekata.

Obraćali su pažnju na pet osnovnih elemenata dobre usluge: pozdrav, želja kupaca, predstavljanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda, zahvalnost na poseti.

Svi su dobri u poznavanju proizvoda, nakon toga u pozdravu iako još postoje kupci kojima zaposleni ne upute pozdrav dok je najlošija kategorija i, ove godine, dodatna prodaja.

Od delatnosti po kvalitetu usluge najviše su se istakli autosaloni, a unapređenje kvaliteta neophodno je u supermarketima. Crnogorci najmanje pozdravljaju kupce, slede oni u Bosanci i Hercegovci, dok Hrvati najviše pozdravljaju kupce, piše u saopštenju.

U Bosni i Hercegovini poznavanje proizvoda prodavačima i nije najbolja strana dok je najbolje poznavanje proizvoda u Crnoj Gori. Najviše dodatnih proizvoda nudi se u Sloveniji, najmanje u Makedoniji. Na zahvalnosti kupcima najbolji su Hrvati, najlošiji Makedonci i Crnogorci.

Tokom godina primetan je znatan napredak i svest o važnosti pružene usluge kupcima ili gostima ali ima prostora za unapređenje, navedeno je u saopštenju.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA