PRVO SLETANJE: Neiskusni pilot kriv za nesreću u San Francisku?
Južna Koreja razmišlja da pooštri regulativu izdavanja sertifikata pilotima koji žele da upravljaju novim avionima posle nesreće boinga 777 domaće aviokompanije u San Francisku, u kojoj su dve osobe poginule, a više od 180 ljudi povređeno.
Avion korejskog "Ejžiana erlajns" leteo je 25 odsto sporije od normalne brzine prilikom sletanja na aerodrom u tom gradu.
Pilot aviona Li Kang-kuk bio je obučavan za upravljanje boingom 777 i upravo je sletanje na aerodrom u San Francisku bilo njegovo prvo prizemljenje te letelice.
Njegovom supervizoru je taj let bio prvi na mestu instruktora.
- Ova nesreća nas tera da ponovo razmislimo o našoj regulativi - rekao je neimenovani predstavnik korejske vlade u izjavi Rojtersu.
- Počeli smo da ispitujemo razne mere i da prikupljamo informacije o pooštravanju pravila za izdavanje sertifikata pilotima koji žele da upravljaju novim avionima - rekao je taj zvaničnik.
On je rekao i da će se proširiti inspekcije aviona koji voze na dugim i prekomorskim linijama, kao što je bio slučaj sa avionom koji je leteo za San Francisko.
Seul je jednom već pooštrio pravila u avio-sabraćaju posle udesa aviona "Korean er" u Guamu 1997, kad je 228 ljudi poginulo.
Tada su američke vlasti odlučile da južnokorejske avio-kompanije svrstaju u nižu kategoriju 2.
Korejski avio-prevoznici su ponovo vraćeni u kategoriju 1 u decembru 2001, čime im je omogućeno da uspostave nove linije koje nisu mogli da obavljaju dok su bili u nižoj kategoriji.
(Telegraf.rs / Tanjug)
Video: Prst se ne vidi pred okom na putu kod Bečeja
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
al
Koja si ti dijabola! Evo i ja sedim u Londonu i avioni slecu i polecu svaki minut, pa sta onda?
Podelite komentar
Nenad
Ja sam u koreji sada, tacnije u seoul i posmatram avioncice, lete na svaka 2 minuta :-)ako mi neko ne veruje neka baci pogled na moj fb profil :-)
Podelite komentar