• 4

Kako u 10 koraka do unapređenja?

Ne šetajte unaokolo sa stavom da zaslužujete nagradu za vaš rad. Pustite da vaša dela govore za vas

  • 4

Šta je neophodno da uradite da biste bili unapređeni? Ovo je 10 koraka koji će vas približiti boljoj poslovnoj poziciji.

1. Poslodavci, bez obzira što tako ne izgleda, vole kada im se zaposleni suprotstave stavovima i primerima. Ne radi se ovde o raspravi, već o iznošenju mišljenja koje je zasnovano na činjenicama.

2. Takođe, šefovi ne vole hvalisanje. Nemojte im reći koliko ste fantastični, već im recite koji problem postoji i šta ćete uraditi da ga rešite.

3. Bez drame. Nikoga ne zanima ako ne možete da sarađujete sa kolegom, ako vam idu na živce i ne zanima ih što su vam stigli žuti kancelarijski blokovi za beleške, a ne plavi. Donosite li dramu, niste za sledeći stepenik u karijeri.

4. Osmeh je veoma važan. Ne treba da svojim osmehom konkurišete za "Kolgejt" reklamu, ali treba da svom nadređenom pokažete da volite svoj posao. Ma koliko blizu bili rokovi, ma koliko stresan bio rad na projektu, vaš osmeh je ulaznica u prijatnu radnu atmosferu, a i pravi je primer kolegama.

Foto-ilustracija: Freedigitalphotos.net / marin

Foto-ilustracija: Freedigitalphotos.net / marin

5. Obavezno hvatajte beleške. Nema gore nego kad se zaposlenima ponavljaju stvari iznova i iznova. Ne oslanjajte se na memoriju, već na svoje beleške.

6. Ne preskačite poslovne zabave. Propuštanjem okupljanja znači da propuštate i da se informišete o dešavanjima unutar firme (na primer, ko planira da da otkaz).

7. Ne očekujte da budete nagrađeni. Samopouzdanje je jedna stvar, a sasvim druga je arogancija. Ne šetajte unaokolo sa stavom da zaslužujete nagradu za vaš rad. Pustite da vaša dela govore za vas. Ako mislite da šef ne vidi vaša dostignuća, zakažite sa njim sastanak i pričajte na čemu ste sve radili i tražite povratnu informaciju.

Foto: sxc.hu/ilco

Foto: sxc.hu/ilco

8. Pitajte da li možete da pomognete. Nemojte se motati po firmi i čekati da vam se kaže šta treba da se uradi. Pitajte da li možete da uradite nešto kako biste pomogli. Inicijativa se veoma ceni i treba vam ako želite unapređenje.

9. Imajte rešenje. Nikada ne iznosite problem a da pri tom nemate rešenje. Jedan od nadređenih je čak istakao da voli da daje savete kada zaposleni pitaju, ali unapređuju se ljudi koji misle svojom glavom.

10. Znate svoj posao, radite ga. Poslodavci vole kada zaposleni znaju šta im je posao i to i rade. Ne treba im reći dva puta. A, prave osobe za unapređenje su one koje same svoje obaveze organizuju. "Moram da završim tekst za vas i za g-dina X. Ne mogu stići da danas uradim obe stvari. Mislim da je tekst za vas prioritet. Da li se slažete?" - je pravi primer zaposlenog koji je sam sebi odličan menadžer, a sve su šanse da će biti i drugima jednog dana.

(Telegraf.rs / Izvor: BizLife)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Bogat

    Sa nekog broda u Pacifiku, javio se neki nas oficir: "Ovi nisu normalni. Fali nam ljudi. Organizacija je nikakva. Svi se samo deru..." Odgovorio mu je neki nas IT "manager iz Ostina u Teksasu: "Takav je princip ovde. Maksimalna stednja. Pre deset godina i na mene su se drali.Organizacija je bila uzas. Nedovoljno ljudi. Nedovoljno vremena. Danas kad sam ja sef, ponasam se isto kao i moji bivsi sefovi, samo se ne derem. Dajem ljudima 120% posla, pa i da hoce da ga obave ne mogu, to znaju i manji su od mkovog zrna. Svi su u kreditima, cute itrpe." Sta ces, kapitalizam je to. Trazili smo, "zivimo"!

  • Daleki istok

    Kako u 10 koraka dobiti unapredjenje, ali u diznilendu... Srbija ne prepoznaje prave vrednosi, poseduje jako devijantan sistem vrednosti...

  • Srb

    Ha ha ha stvarno smesno ...a u kojojoj to državi?

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima