KAKO IM USPEVA? Ovo su trikovi najboljih prodavaca

Najbolji prodavci znaju da je upravo kupac taj koji će sam sebe najbolje ubediti da treba da potroši novac na određenu stvar. Njihov posao je da samo postave prava pitanja

  • 3

Znate onaj momenat kada iz radnje izađete sa pet-šest proizvoda, a došli ste po jedan. Često su za to zaslužni vrhunski prodavci, koji uspeju da vam izbiju pare iz džepa i da vas s osmehom "bare" da kupite najskuplji proizvod.

Isprobajte njihove najefikasnije trikove.

1. Uvek budite korak ispred klijenta - najbolji prodavci razumeju potrebe svojih klijenata. Cilj im je da reše sve moguće probleme klijenata, i to pre nego što ih postanu svesni, kao i da obezbede alternativne mogućnosti.

2. Odredite prioritete - prodaja je u stvari igra brojevima i vremenom. Cilj je da se zapravo sortiraju proizvodi i usluge što je brže moguće, da bi najbolje mogli da ponudite korisnicima.

3. Ne možete svakog kupca da učinite srećnim - najbolji prodavci znaju za takozvano Paretovo pravilo. To zapravo znači da se 80 odsto prihoda kompanije postiže od prodaje koja se zaključi sa 20 odsto klijenata. Dakle, dobar prodavac poklanja mnogo više pažnje svojim najboljim klijentima koji čine upravo tih 20 odsto.

4. Neka kupci sami prodaju - naporni prodavci ubeđuju kupca da nešto kupi. Najbolji prodavci znaju da je upravo kupac taj koji će sam sebe najbolje ubediti da treba da potroši novac na određenu stvar. Njihov posao je da samo postave prava pitanja, i da uvere kupce da oni žele baš taj proizvod ili uslugu.

5. Koristite rečnik svojih klijenata - neki korisnici koriste reč "fantastično" pri opisu nečega, drugi kažu za nešto da je efikasno. Najbolji prodavci identifikuju prideve koje klijenti koriste da opišu stvari, i koriste iste reči kako bi izazvali željene emocije kod njih, i tako ih podstakli na kupovinu.

6. Podesite svoju stolicu - najbolji svetski prodavci počinju sastanke sa klijentima tako što spuštaju svoje stolice da bi bili malo ispod svojih korisnika, što podsvesno šalje signale da je kupac u dominantnom položaju. Kako sastanak teče, prodavac će polako podizati svoju stolicu, malo više nego što je uobičajeno, kako bi onda stavio sebe u dominantnu poziciju. Laganim podizanjem stolice, kupac nesvesno dobija više sluha za sugestije od prodavca. A, ako stolica ne može da se podesi, jednostavno promenite svoj stav kako bi se postigao isti efekat.

(Telegraf.rs / Izvor: BizLife)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Maki

    10. septembar 2013 | 17:05

    Najvise na svetu mrzim prodavacice koje trckaju za mnom, vicu izvolite, kako mogu ja da vam pomognem i slicno. Cesto stavim slusalice pre ulaska u radnj pa im se samo nasmesim i onda me ne dave. A tek u parfimeriji!? Kako moze ona da mi pomogne? Da mi objasni kako parfem mirise? Najvise volim radnje tipa zara, hm, mango gde te niko ne gleda, ali ima ih na svakom cosku ako ti nesto zatreba. Bas.mi treba da mi prodavacica kaze da mi nesto dobro stoji, pa nisam corava ni maloumna, a to sto ona prica svakom da mu je to bas super to joj je i posao, sigurno nece da mi kaze da to nije za mene-to bih cenila, ali se do sada nije.desilo

  • Vlada

    10. septembar 2013 | 17:35

    Ako kosta nesto 1000dinara i ne prodaje se , vi stavite da je bilo 1800dinara precrtajte i kao na popustu je trenutno i prodace se sve to za 1000dinara. A i zene su najbolji kupci

  • Srb

    10. septembar 2013 | 16:46

    Kakve budalastine....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA