• 0

Potrošačima najbitnije da je radnja blizu

Kupci u Srbiji i Bosni i Hercegovini informišu se o promocijama i popustima preko televizije - čak 60%, dok se u Hrvatskoj informišu preko letaka

  • 0

Prema istraživanjima GfK Srbija, cena je tek treći važan faktor za odluku o kupovini. Na prvom mestu je blizina prodajnog objekta, a na drugom širina asortimana. Cena je važna pri poređenju s kvalitetom.
Sve više potrošača u Srbiji pravi detaljne spiskove, a istovremeno se sve ređe prave zalihe u kući.

Ono što je zanimljivo: sve manje potrošača uživa u kupovini, traži se jednostavna organizacija objekata radi lakšeg snalaženja, a važno je da se ne čeka u redovima. Pobediće na tržištu onaj ko uspe da potrošaču, i pored pada standarda, omogući da se oseća da je dobio pri kupovini veću vrednost od plaćene.
GfK je došao i do rezultata da 77% potrošača na našim prostorima koristi internet kada planira određenu kupovinu, odnosno preko interneta se raspituje o proizvodima, 58% koristi i društvene mreže a isti taj procenat kupaca voli da podeli svoja iskustva sa drugima. Najviše se veruje prijateljima i rođacima.
Oko 25% potrošača posećuje nezavisne sajtove za kupovinu, 23% koristi pametne telefone, a 33% potrošača kupuje preko interneta robu generalno, međutim od tog procenta manje od 1% se kupuje roba široke potrošnje (hrana, piće).
Kupci u Srbiji i Bosni i Hercegovini informišu se o promocijama i popustima preko televizije (60%), dok se u Hrvatskoj informišu preko letaka. U Srbiji su na 2. mestu leci kao kanal komunikacije, a na 3. mestu je informisanje preko prijatelja.
(Telegraf.rs/ Izvor: Biznis i finansije, Kamatica)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima