Ćelava Mona Liza u kampanji protiv raka

Kao zaštitno lice kampanje Italijanske lige za borbu protiv raka pojavila se Mona Liza u do sada neviđenom izdanju. Ona treba da pomogne senzibilizaciji javnog mnjenja prema obolelima od raka

  • 0

Čuvena Mona Liza Leonarda da Vinčija ostala je bez svoje duge kose u korist dobrog cilja.

Naime, Italijanska liga za borbu protiv raka (ANT) odlučila je da upotrebi poznatu sliku renesansnog majstora za svoju novu kampanju senzibilizacije javnog mnjenja, želeći time da promeni odnos sredine prema obolelima od ove opake bolesti.

- Tumor menja život, ali ne i njegov smisao - glasi slogan kampanje koja prikazuje Ðokondu sa obrijanom glavom, kao posle hemoterapije.

Za inicijatore kampanje, ovakva šok poruka je neophodna − cilj je da se skrene pažnja na hrabrost obolelih i značaj njihovih života.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA