BLOGOSFERA: Coca-Cola Sistem započinje finansijsku podršku blogerima u regionu
Cilj društveno odgovorne akcije Bloggers Network jeste značajno povećanje broja blogova koje vode pojedinci i grupe pojedinaca koji bi želeli i mogli da zarađuju od blogovanja
Slična društveno odgovorna akcija pokrenuta je 2011. godine koju je tada podržala kompanija Link Group i ova akcija je trajala do sredine ove godine.
Akcija Coca-Cola Bloggers Network Adria predstavlja unapređenje prethodne akcije sa ciljem da se podigne tržište oglašavanja na blogovima (dizanje kapaciteta tržišta blogova) na nivou regiona koji obuhvata Srbiju, Hrvatsku, Bosnu i Hercegovinu, Makedoniju i Crnu Goru.
Coca-Cola Sistem će u tom kontekstu angažovati za početak devet blogera iz pet država, sa idejom da se ovaj tip promocije testira do kraja 2013.
Ako rezultati koje je postavila kompanija Coca-Cola Sistem budu zadovoljavajući, prema rečima Milice Stefanović (Coca-Cola Serbia Senior Public Affairs and Communication Manager) kampanja na blogovima se uvećava za jednog novog blogera tri puta godišnje iz jedne od država regiona, i to bi trebalo da traje godinama.
Za razliku od velikog broja razvijenih država u svetu, u kompletnom regionu veoma se retko za sada dešava da postoje blogovi koji mogu da značajnije zarađuju od oglašavanja.
Interes organizacija koje sponzorišu blogere u ovoj akciji jeste pored klasičnog sponzorskog aranžmana i komponenta društvene odgovornosti, koja se u ovom slučaju odnosi na vraćanje vrednosti online zajednici (u ovom slučaju blogerima) koja veoma rado pomaže sve kvalitetne online projekte organizacija, i na ovaj način organizacija direktno utiče na povećanje tržišta oglašavanja na blogovima.
Veoma je važno napomenuti da kompanija Coca-Cola Sistem neće samo formalno podržati da se i druge kompanije uključe u ovu akciju, već je pre izvesnog vremena krenula sa konkretnim aktivnostima da svojim poslovnim partnerima prikaže značaj aktiviranja tržišta promocije na nivou regionalne blogosfere.
(Telegraf.rs)
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.