Pronađen snimak razgovora u pilotskoj kabini aviona koji se srušio u Kazanju

Direktor kompanije sa sedištem u Kazanju Aksan Ginjatulin izjavio je da su dvojica pilota aviona koji se srušio u Kazanju imala dovoljno iskustva - jedan 1.900, a drugi 2.500 časova leta, ali je priznao da očigledno nisu imali iskustva sa pokušajima drugog sletanja

  • 1

Poslednja reč pilota "boinga 737" ruske avio-kompanije "Tatarstan erlajnz", koji se srušio na pistu aerodroma u Kazanju, bila je "krug", a nekoliko trenutaka kasnije došlo je do nesreće, u kojoj je poginulo svih 50 putnika i članova posade, objavili su danas istražitelji tog slučaja, nakon što je pronađen snimak razgovora u pilotskoj kabini pre udesa.

Kako je prenela agencija Frans pres, veruje se da bi snimak mogao da ukaže na uzroke niza pogrešnih manevara koji su doveli do rušenja aviona.

Na traci se čuje kako pilot aviona "Tatarstan erlajnza", koji je dolazio iz Moskve, obaveštava da je u pogrešnoj poziciji za prvo sletanje i kako potvrđuje da je primio komandu iz kontrole leta da napravi krug oko aerodroma pre nego što pokuša da sleti po drugi put.

Prema rečima Vladimira Markina, portparola ruskog Istražnog komiteta, snimci razgovora između posade i kontrole leta zvuče "rutinski". Šef pomenutog komiteta Dmitrij Zaharov je danas rekao da njegovi istražitelji proučavaju mogućnost i tehničke i pilotske greške kao uzroka nesreće.

Direktor kompanije sa sedištem u Kazanju Aksan Ginjatulin izjavio je da su dvojica pilota aviona koji se srušio u Kazanju imala dovoljno iskustva − jedan 1.900, a drugi 2.500 časova leta, ali je priznao da očigledno nisu imali iskustva sa pokušajima drugog sletanja.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Djoka

    20. novembar 2013 | 23:05

    Prostije rečeno, nisu imali pojma kako da slete bez pomoći autopilota.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA