SRĐAN POPOVIĆ POVODOM 60 GODINA IMLEKA: Naši proizvodi predstavljaju simbol tradicije i kvaliteta

Kvalitet bez kompromisa, stalno ulaganja u nove proizvode, zaposlene, investiranje u nove tehnologije, doprineli su izgradnji 60 godina tradicije Imleka, jedne od najuspešnijih kompanija u Srbiji

  • 3

Konstantno investiranje u najsavremeniju opremu i tehnologiju prerade mleka, 60 godina tradicije, kvalitet bez kompromisa, ulaganja u zaposlene i preko 55 miliona evra investicija samo u farme tj. poljoprivredu Srbije, čine Imlek jednom od najuspešnijih domaćih kompanija.

U godini jubileja, ekskluzivno smo intervjuisali direktora marketinga ove kompanije, Srđana Popovića, koji je sa nama podelio brojne zanimljive činjenice vezane za nastanak i poslovanje ovog mlečnog giganta.

 Šta izdvaja kompaniju Imlek u odnosu na konkurenciju?

Našu konkurentsku prednost predstavlja pre svega kontinuirano širenje asortimana mlečnih proizvoda najvišeg kvaliteta i uvođenje brojnih inovacija u proizvodima i proizvodnim pogonima. Ceo portfolio naše kompanije sačinjen je vešto osluškujući šta je to što nedostaje ljubiteljima mlečnih proizvoda u Srbiji.

Kvalitet je svakako jedna od činjenica koje nas izdvajaju kao i pažljivo dizajnirane ambalaže proizvoda. Tradicija koja traje već šest decenija daje potrošačima sigurnost da je njihova odluka da se opredele za proizvode naše kompanije ispravna.

Brojna istraživanja pokazuju da su Imlekovi proizvodi omiljeni širom zemlje, kako među mlađom tako i kod starije populacije. Poznata je činjenica da je "Moja Kravica" omiljeni brend prema glasovima potrošača godinama unazad i da je na neki način postala simbol mlekarstva uopšte. Potvrde koje dolaze "iz naroda" su nepogrešive.

 Šta se sve promenilo u proteklih 60 godina?

Od male priručne mlekare, osnovane 1953. godine na gazdinstvu Lepušnica u Glogovskom Ritu, koja je proizvodila između tri i pet hiljada litara mleka dnevno, danas je Imlek prerastao u pravog giganta mlekarske industrije u regionu. Imlek u Srbiji zapošljava preko 770 stručnjaka iz različitih oblasti delovanja, a svakodnevno na tržište isporučimo preko 100 različitih mlečnih proizvoda.

Naša kompanija umrežava preko 4200 farmera kooperanata koji svakodnevno isporučuju sveže mleko, a proizvodni lanac je u svakom segmentu ispoštovao najviše evropske standarde kvaliteta. Stvaranje ovako jake domaće kompanije je utemeljeno u beskompromisnom kvalitetu.

 Čime se posebno ponosite?

Kao čovek iz marketinga, posebno sam ponosan na reakcije potrošača i uspostavljanje emotivne veze između brenda i krajnjih korisnika. Na Imlekovim proizvodima odrasle su brojne generacije, mleko je osnova ishrane, a mlečni proizvodi omogućavaju nam pravilan rast i razvoj. Potrošači vezuju brojne naše proizvode za detinjstvo i odrastanje, oni predstavljaju svojevrsnu vezu i rađaju najčistije emocije kod svih nas.

Imlek sa "Kravicom" je na neki način postao pravi "Love mark", simbol tradicije i kvaliteta. Brojne inovacije su označile prethodne godine poslovanja, a u 2013. godini, izdvojio bih činjenicu da je Imlek prva i jedina domaća kompanija koja je uvela celu liniju proizvoda od sto odsto organskog mleka – Bello Organic.

 Kako vidite kompaniju u budućnosti?

Iskreno bih voleo da i u budućnosti nastavimo da se pridržavamo osnovnog postulata naše kompanije a to je kvalitet bez kompromisa. Pokazalo se da su sva naša ulaganja, čak i ona najveća i na neki način riskantna, urodila plodom, jer su se potrošači u moru proizvoda koji im se svakodnevno plasiraju ipak opredelili za tradiciju i kvalitet koji pružamo i iz dana u dan unapređujemo.

Zajedno ćemo nastaviti da osluškujemo potrebe i želje potrošača i u skladu s tim plasiramo nove i ako je moguće bolje proizvode. Takođe, nadam se da će predstojeći period biti manje buran i da će konačno kupovna moć potrošača da krene uzlaznom putanjom.

(Telegraf.rs)

 

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Tutor

    1. decembar 2013 | 17:49

    Od litra jogurta „Granice“ napravim dva litra Imlekovog. Kakav kvalitet, samo još vodu da nam poturate kao mleko. I vratite originalan tetrapak!

  • Komentator

    1. decembar 2013 | 17:02

    Vratite kravici cvet gde je originalno i bio! Peticija!

  • Zoran Jankovic

    1. decembar 2013 | 17:18

    Srecan rodjendan! Sve pohvale i veliko bravo. Svaka cast Srki, samo napred!

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA