Reklamacije na račune za struju do kraja januara

- Ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana, novac će potrošačima biti vraćen odmah ili će im sledeći račun biti umanjen za taj iznos - izjavio je novi direktor EPS Snabdevanja Željko Marković

  • 11

Svi građani koji sumnjaju da nisu dobili ispravan decembarski račun za struju, moći će do kraja januara da ga provere i reklamiraju.

- Korekcija će biti urađena za tri dana. Novac će im biti vraćan odmah ili će im sledeći račun biti umanjen za taj iznos - izjavio je danas novi direktor EPS Snabdevanja Željko Marković.

On je poručio da građani prvo treba da provere stanje na brojilu i uporede sa iznosom na decembarskom računu i ako se ti iznosi ne poklapaju treba da dođu na šalter za reklamacije EPS-a.

Marković je naveo da se do sada za reklamaciju prijavilo 30.000 potrošača, što je malo više od uobičajenog broja i dodao da je uzrok grešaka kod decembarskih računa bio "ljudski faktor", a da nije bilo sistemske greške niti namere "otimanja para od potrošača".

On je, posle sastanka svih direktora elektrodistribucija i rukovodstva EPS Snabdevanja sa ministarkom energetike Zoranom Mihajlović, poručio da će popusti za redovne platiše važiti do 25. u mesecu, a da će oni kojima se utvrdi da je reklamacija opravdana, takođe, imati pravo na redovan popust i posle tog roka.

Mihajlović je rekla da je očito da je bilo grešaka i da to niko ne spori, i poručila rukovodstvu EPS - a "da to više ne sme da se desi i da sledeći računi moraju biti ispravni".

- Svaki direktor elektrodistribucije biće smenjen ako se bude ponovilo ovo "ludilo" - rekla je Mihajlović i dodala da takve greške i propusti ne mogu da idu preko leđa potrošača.

Ona je poručila da svako ko sumnja u svoje račune za decembar može da dođe u elektrodistribuciju, kako bi ga porverio i reklamirao, jer na to ima pravo.

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Magarac

    23. januar 2014 | 18:04

    Ćao Zorice, pa desi ti...bre

  • Suncica

    23. januar 2014 | 18:05

    Nama je prosli mesec pogresno obracunat pa su rekli da ga ne platimo vec ce obracunati sve na sledecem. Kad je taj racun stigao zaracunata je kamata i nismo dobili popust onih pet posto kao redovne platise. Opet smo isli da se zalimo na sta je sluzbenik tamo rekao: -evo, dacu vam ja tih dvanaest dinara u kešu iz svog dzepa ako je ta kamata toliki problem-!!!??? Ko je, bre, ovde lud...!?

  • XoYo

    23. januar 2014 | 19:38

    Vozdra Zorce, đezba!? ;-) A sad ozbiljno: Kakvi rokovi, bre, gospodo monopolisti? Ima da poništite sve račune i da ih ponovo napišete pošteno i još pošaljete pismo izvinjenja. A ne da vam još čekamo u redovima i da vam se klanjamo pred šalterima! Jeste mi stigao realan račun, ali je ovo bezobrazluk viđen samo kod mobilnih operatera, ali ni njima to više ne prolazi.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA