Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika ex Sarajlija
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • dr.mile

    13. april 2014 | 23:35

    Odakle nama pare za tako skup projekat?Ko ce to da finansira?Sta mi dobijamo tim projektom?Ko ce biti vlasnik svega toga?Ako mi gradimo to na osnovu kredita,ko ce da vraca te kredite?Mislim da je to opet nova prevara da se stanovnistvo iseli iz tog podrucja da se zemlja proda Arapima,eto nama jos skupocenih blindiranih vozila za naseg predsednika.

  • Jovan

    13. april 2014 | 20:11

    Da li ce ili nece da se zavrsi videcemo. Jedno znam nigde u evropi u starim i gradovima sa tradicijom kao sto je Beogrrad

  • Hrvat

    13. april 2014 | 19:18

    Kakav Beograd na vodi,necetega nikad zavrsiti , to su samo puste price i zelje .

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA