KOJE SU ŠANSE DA VAM SE OVO DESI: Kupila buđav sirni namaz, a rok ističe tek za tri meseca (FOTO)

Uzela sam ga iz frižidera i videla da mu rok ističe tek u aprilu. Međutim, kada sam ga otvorila kod kuće, videla sam buđ na površini namaza, objašnjava sugrađanka za Telegraf

  • 44

Redakciji Telegrafa obratila se sugrađanka koja je juče u marketu kupila sirni namaz "Sirko" na kome je stajalo da mu rok ističe 5. aprila ove godine, a kada je došla kući iznenadila se kada je videla da je namaz buđav.

- Uzela sam ga iz frižidera i videla da mu rok ističe tek u aprilu. Međutim, kada sam ga otvorila kod kuće, videla sam buđ na površini namaza - objašnjava sugrađanka za Telegraf.

Foto: Telegraf Foto: Telegraf

Ona dalje navodi da je namaz odmah vratila u prodavnicu, gde joj je uvažena reklamacija.

- Prodavci su mi se izvinili i dali su mi novi namaz koji je bio sasvim u redu. Ne znam šta se desilo, ali prodavci kažu da je pakovanje bilo zatvoreno, što sam i ja videla kada sam ga kupila - kaže ona.

Foto: Telegraf Foto: Telegraf

Iz Mlekare Šabac, koja proizvodi pomenuti sirni namaz, poručuju da postoje šanse da pakovanje bude pogrešno zavareno, zbog čega se stvara buđ.

- Ništa nije isključeno, ne možete sa stoprocentom sigurnošću tvrditi da je svaki proizvod dobro zavaren jer se greške sa mašinama dešavaju. U pomenutom slučaju, sigurno je došlo do pogrešnog zavarivanja folije na čašicu sa namazom, koje je verovatno bila defromisana. Pegla verovatno nije mogla dobro da zavari foliju na čašicu, pa je vazduh ušao u pakovanje. Mi uvek prihvatamo reklamaciju, svako kome se desi slična situacija, može uvek da vrati proizvod i dobije novi - poručuju iz Mlekare Šabac za Telegraf.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Теоретичар

    15. januar 2015 | 15:58

    Као радник на таквој машини, из искуства знам да се такве ствари дешавају... Деси се да раднику промакне чашица на којој није лепо заварен поклопац и таквом производу је рок много краћи од онога што пише на њему. Ипак, ко ради тај и греши.

  • Istina

    15. januar 2015 | 17:13

    Ja radim u proizvodnji i takve stvari se redovno desavaju. Ne postoji savrsen sistem kontrole. Tojota vrati u fabriku 200000automobila zbog kvara na podizacu stakala a da srbin pa jos sapcanin da ne sme da pogresi

  • Ssss

    15. januar 2015 | 15:55

    Desilo se x puta, skinem i nastavim jesti. Nije to nista, sta cemo sa onim sto se nikada ne budjaju, ni poslije roka!?!?

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA