KONAČNO: Građani će na jednom šalteru završavati sve poslove!

- Krajnji cilj svega ovoga što radimo jeste da građani imaju mogućnost da brzo i efikasno dobiju dokumenta i rešenja na probleme koje imaju – precizirao je gradonačelnik.

  • 0

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali obišao je danas novu pisarnicu u zgradi Gradske uprave u kojoj u renoviranom prostoru sada svaki sekretarijat ima svoj šalter, za razliku od prethodnog perioda, kada su pisarnice bile smeštene po različitim kancelarijama. On je istakao da će ovaj moderan prostor omogućiti građanima da na jednom mestu predaju sve papire i brže obave svoje poslove.

Ovo je jedno od obećanja koje smo dali, a to je da ćemo učiniti rad Gradske uprave efikasnijim i boljim za sve građane Beograda. Ranije je svaki sekretarijat imao svoje šaltere pa su građani lutali i nisu mogli da se snađu. Mi smo rešili da sve šaltere objedinimo na jednom mestu, na trećem spratu ove zgrade Gradske uprave, gde sada svako ko ima bilo kakvo pitanje ili dokument da preda sekretarijatima dođe na jedno mesto.

Sada ovde svaki sekretarijat ima svoj šalter, tako da je mnogo efikasnije i sa stanovišta kontrole dokumentacije i kontrole predmeta, a naravno i za građane da na jednom mestu predaju dokumenta i da se onda brže o njihovim deokumentima raspravlja.

Foto: Marko Todorović Foto: Marko Todorović

 

U prizemlju ostaju šalteri Sekretarijata za legalizaciju i urbanizam, a ovde na 135 preuređenih kvadrata su novi šalteri samo za prijem dokumenata za ostale sekretarijate i to će umnogome doprineti povećanju efikasnosti rada Gradske uprave – rekao je Siniša Mali.

On je naglasio da je sledeći korak uvođenje elektronske uprave na kojoj Gradska uprava radi već nekoliko meseci zajedno sa Ministarstvom državne uprave i lokalne samouprave.

Identifikovali smo 144 usluge koje ćemo elektronski podržati, kako bi građani mnogo brže dobijali pojedina dokumenta. To je sada u fazi testiranja i već u sledećih nekoliko nedelja imaćemo neke konkretne rezultate, kako bismo polako krenuli u njihovu primenu.

Krajnji cilj svega ovoga što radimo jeste da građani imaju mogućnost da brzo i efikasno dobiju dokumenta i rešenja na probleme koje imaju – precizirao je gradonačelnik.

Načelnica Gradske uprave Sandra Pantelić je naglasila da je u saradnji sa Direkcijom za elektronsku upravu Ministarstva državne uprave i lokalne samouprave i Fakulteta organizacionih nauka Gradska uprava izradila katalog usluga koje će u narednom periodu pružiti građanima elektronskim putem.

Foto: Marko Todorović Foto: Marko Todorović

Postoji još jedna mogućnost da građani od kuće ostvaruju svoja prava i usluge. Ova usluga koju smo obezbedili Grad Beograd nije koštala ništa i na tome najviše zahvaljujemo Ministarstvu državne uprave i lokalne samouprave, jer je to nešto što nas približava Evropskoj uniji i omogućava nam da radimo kvalitetnije i bolje – rekla je Sandra Pantelić.

Prema rečima Marka Kulića, direktora Službe za opšte poslove, Gradska uprava se trudi da unapredi svoj rad, tako su, pored ostalog, popravljeni liftovi koji nisu radili pet godina, a renovirani su osmi, deveti i deseti sprat, gde je i najveća frekvencija građana.

Planiramo renoviranje 15. i 16. sprata, gde se nalazi Sekretarijat za legalizaciju objekata i očekujem završetak radova u naredna tri meseca – rekao je Marko Kulić.

Za renoviranje ovog prostora na trećem spratu zgrade Gradske uprave, Grad Beograd je izdvojo 1,1 milion dinara.

Događaju je prisustvovala i Irena Vujović, pomoćnica gradonačelnika Beograda.

(Telegraf.rs / Beoinfo)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA