BEOGRAĐANI U PANICI: Som ujeo čoveka na Adi Ciganliji!

- Bio sam na plaži kod Zip lajna. Kada sam stao i krenuo da izlazim iz vode, osetio sam jak ujed za nogu. Dubina je bila oko 1,2 metara. Brzo sam izašao i video ugriz. Bilo je dosta krvi - rekao je Branko Krsmanović

Godinama Beogradom kruži legenda da na dnu Ade Ciganlije živi ogroman som koji može da pojede celog čoveka. Te priče dodatno je potpirio Branko Krsmanović (66) koga je u nedelju u Savskom jezeru ujeo som kada je stao na dno.

OVDE SE ČUJU ĐAVOLJI KRICI I PRIVIĐAJU SE DUHOVI: Od ispovesti ovog Srbina ćete se SLEDITI! (VIDEO)

- Bio sam na plaži kod Zip lajna. Kada sam stao i krenuo da izlazim iz vode, osetio sam jak ujed za nogu. Dubina je bila oko 1,2 metara. Brzo sam izašao i video ugriz. Bilo je dosta krvi. Otišao sam do spasilaca i oni su mi previli ranu i stavili jod. Zatim sam otišao u Dom zdravlja, gde sam primio tetanus - rekao je Krsmanović za Blic.

Branko tvrdi da jedina riba koja je mogla da ga ujede jeste som.

- U jezeru ima i drugih riba, ali one su male. Ugrizla me neka veća riba.

Foto: Telegraf Foto: Telegraf

Krsmanović je u dogovoru sa svojim prijateljem prijavio ceo slučaj televiziji kako bi što više ljudi čulo za njegovu nezgodu jer se na tom mestu kupa dosta porodica sa svojom decom i kako bi bili oprezniji.

- Razgovarao sam sa prijateljem i on me je posavetovao da pozovem televiziju, da ispričam šta mi se dogodilo, jer se na tom mestu kupa dosta porodica sa malom decom.

Podsetimo, Zoran Gajić, bivši direktor  JP "Ada Ciganlija", osvrnuo se još 2010. na situaciju sa ribama u jezeru.

- Budući da je ovaj deo bio plovan, postoji priča da u mulju na dnu jezera ima nekoliko barži, potopljenih tokom Prvog ili Drugog svetskog rata. Uskoro ćemo skenirati dno, pa ako bude neka barža, očistićemo je i omogućiti ribama da se u njoj nasele. To će biti prava poslastica za sportske ribolovce - rekao je tada za Studio B Gajić.

(Telegraf.rs)

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

• Bojana

13. avgust 2015 | 21:08

Da postoje ogromni somovi u adi,to je cinjenica...i nista cudno. Ono sto mene iznenadjuje to je da dno ade TEK treba da se skenira!!!

• mirjana mira ilic

13. avgust 2015 | 22:20

Pre 3 godine se meni isto desilo !Verujte zgrabila me je riba za petu i vukla kroz vodu umalo se nisam udavila!Sok je bio vec sto je to takvom brzinom vukla da iako sam dobar plivac nisam mogla da se otmem!cas me je vukla u dubinu cas na povrsinu.Ovukla me jena sred jezera blizu gejzera u dubinu i pustila !Jedva sam izronila i izasla na obalu!gledali su to sa plaze ljudi i nije im bilo jasno sta ja to radim !Kad sam ispricala svi su se cudili i nisu verovali!Ja se vise nikad necu kupati na Adi.sto me je riba vukla to je strasno a tek sto me je trava isekla dok me vukla to je jos strasnije!Nisam nigde isla uplasena sedela sam u kuci 15 dana sokirana!

• Markoo

13. avgust 2015 | 21:07

Pa to je normalno,verovatno ga je nagazio,a i oce da napada kad brani gnezdo,to je cesta pojava na Tisi i Tamišu ,mada obicno udara repom i kad izadješ iz vode a noga ljigava to ti je znak da trčiš kuci po štap i ostalo je legenda....

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?