Beograđani, prijavite probleme preko OVE APLIKACIJE! (FOTO)

Aplikacija će doprineti daljem osavremenjivanju "Beokom servisa" i do sada je 1.500 građana preuzelo aplikaciju

  • 1

Beograđani od danas mogu da prijavljuju komunalne probleme i dobiju važne informacije o aktuelnostima u gradu preko mobilne aplikacije "Beokom servis", koja je predstavljena u centru grada.

BEOGRAD JE NA OVO ČEKAO 40 GODINA: Kosančićev venac će se pretvoriti u pešačku zonu! (FOTO)

Gradonačelnik Beograda Siniša Mali, koji je prisustvovao predstavljanju nove aplikacije, rekao je da ona doprinosi daljem osavremenjivanju "Beokom servisa", te dodao da je do sada 1.500 građana preuzelo tu aplikaciju.

Građani sada mogu mobilnim telefonom da prijave bilo koji komunalni problem, rekao je Mali, objasnivši da to onda ulazi u sistem i direktno se prosleđuje komunalnim preduzećima koja treba da ga reše. Zatim sledi kontrola, u smislu da li je problem rešen, i građanin se poziva kako bi mu grad zahvalio što je svojom porukom ukazao na problem, dodao je Mali.

- Ovo je samo još jedan korak ka unapređenju rada komunalnih preduzeća i sada ne postoji izgovor za postojanje birokratije ili nedostaka vremena - rekao je Mali novinarima.

Foto: Beoinfo Foto: Beoinfo

Mali je najavio da će uskoro biti predstavljena aplikacija "Beograđani", na kojoj će se nalaziti sve aktivnosti Gradske uprave, a građani će tako moći da glasaju za boju autobusa, nove linije gradskog prevoza, sređivanje parkova...

- Ovo je velika promena u odnosu na to kako su prethodne gradske vlasti radile - rekao je Mali i dodao da je želja nadležnih da budu u stalnoj komunikaciji sa građanima i rešavaju njihove probleme.

Takođe, očekuje se i novi portal grada Beograda.

Direktor "Beokom servisa" Darko Glavaš rekao je da je aplikacija još jedan korak ka uvođenju novih elektorniskih usluga, što i jeste strategija Grada.

Aplikacija je, kako je objasnio, direktno vezana za softver koji je proizvod domaćih firmi.

- Sve je uvezano u integrisani sistem i uz nekoliko klikova građani mogu prijaviti problem i učestvuju u radu Gradske uprave. Na taj način se izbegavaju procedure koje su građanima zamorne - rekao je Glavaš.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Jelena Pavlovic

    23. februar 2022 | 14:29

    Imali smo pucanje cevi u podrumu i ispred zgrade novembra meseca 2021 god. Stambeno je poslalo podizvodjaca koji su zaustavili izlivanje vode u podrumske prostorije. Ali ostala je velika rupa uz sam ulaz u zgradu, ako se neko povredi stambeno ce snositi posledice. Jer od tad je proslo 3 meseca i niko nije dosao da zavrsi posao. Zvala sam 30 puta samo obecanja. Posto sam upravnik zgrade molim vas da predizmete hitnu radnju i da se betonira ista. Ovde zive stariji gradjani, te se moze desiti da polome nogu ili padnu. U nadi za brzu reakciju pozdravljam vas...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA