≫ 

GSP tvrdi da vozila u kojim grejanje ne radi ne izlaze na ulicu. Šta vi kažete na to?

Zaleđeni prozori, odškrinuta vrata, bušni podovi, ledena sedišta, pa čak i sneg koji provejava u vozilu, samo su neki od svakodnevnih problema sa kojima se Beograđani suočavaju u toku mraznih, ledenih dana

  • 32

Svako ko se ovih dana provozao autobusima GSP Beograd, može da posvedoči o neverovatno niskim temperaturama koje vladaju unutar njih, uprkos izjavi nadležnih da grejanje radi u čitavom voznom parku.

Sneg pada i u autobusu: Stvorilo se ledeno brdo, putnici imaju utisak kao da su napolju (VIDEO)

ISPOVESTI IZ ZAVEJANOG GSP-A: Prevoz je spor, sneg je svuda, ali kontrolori redovno ulaze u autobuse (FOTO)

Iz GSP tvrde da sva njihova vozila ne izlaze na ulice ako nemaju uključeno grejanje, koje je u vreme zimskih dana radi u kontinuitetu.

- Deo voznog parka je, ipak, stariji i nema jednako jake sisteme za grejanje kao što ih imaju noviji tipovi autobusa. Ovaj problem je sada očigledan jer je spoljna temperatura već duže vreme u velikom minusu, pa je subjektivni osećaj kada se uđe u vozilo da ona ne greju. Tome doprinosi i činjenica da se na 3-4 minuta otvaraju vrata i vozilo stoji u stajalištu dok prima putnike oko 1-2 minuta, kada na sva vrata prodire ledeni vazduh - izjavili su iz ovog preduzeća i dodali da je njihova obaveza da se pri spoljašnjoj temperaturi od 10 stepeni Celzijusovih grejanje odmah uključuje, a da oni to čini i ranije, kada je napolju 12 stepeni C.

Foto-ilustracija: Tanjug/Srđan Ilić

Još su objasnili da je svima poznato da ranije nije bilo ovakvih problema, jer vozila greju.

- Glavni problem je što grejanje u proseku radi 20 do 24 sata dnevno, te dolazi do otkazivanja elektromotora na grejačima. Zamor materijala ipak ne utiče na to da kvarovi ostanu prisutni, jer imamo sve delove na stanju i momentalno ih menjamo - rekli su iz GSP i naglasili da najveće poteškoće u ovom smislu zadaju niskopodna vozila, zbog svoje konstrukcije.

Autobus, sneg, GSP

Jedino pravo rešenje, kako kažu, jeste ono što su započeli pre dve godine, a to je revitalizacija celokupnog voznog parka kroz kupovinu novih vozila.

- Na žalost i mi bismo želeli da ceo proces ide brže, međutim potebne su finansije. Grad Beograd kao naš osnivač ulaže ogromne napore, a sa njim i mi iz svojih resursa, međutim naš najveći deo budžeta dolazi upravo od naplate karata, a prema poslednjim podacima 2/3 korisnika ih ne plaća - rekli su iz GSP-a i naglasili da u slučaju da korisnici primete da negde uopšte ne radi grejanje, kvar prijave na broj telefona 011/3664-047, uz naglasak na garažni ili registarski broj vozila.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Mara

    13. januar 2017 | 20:36

    I te kako idu autobusi koji nemaju grejanje. Jutros su dva autobusa na liniji broj 16, bila bez grejanja. To su oni stari zuti autobusi. Sad se ja pitam zasto placam prevoz? Da bih se dodatno smrzla ili da bih otvorila kisobran u istom tokom kisnog perioda?

  • ns

    13. januar 2017 | 21:05

    Lažu kao..

  • Bcaa

    13. januar 2017 | 21:03

    Trole su užas

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA