≫ 

Beogradska Kombank Arena MENJA IME! Nosiće jedno od ova dva, za 5 miliona evra!

Kako ugovor Arene i Komercijalne banmke ističe na leto, čuvene konmpanije ne žale da za svaku od pet godina ugovora izdvoje po milion evra, ako treba i više...

  • 19

Dva giganta korejski "Samsung" i kineski "Huavej" ušle su u trku sponzorisanja imena i spremne su da izdvoje 5 miliona evra kako bi Kombank arena narednih pet godina nosila njihovo ime, piše "Informer". Kako ugovor Arene i Komercijalne banmke ističe na leto, čuvene kompanije ne žale da za svaku od pet godina ugovora izdvoje po milion evra, ako treba i više.

SPEKTAKL U NAJAVI: Pogledajte kako će izgledati Arena za Evropsko prvenstvo u atletici (FOTO)

Arena se sprema za atletski spektakl: Počeli radovi za Evropsko dvoransko prvenstvo (FOTO) (VIDEO)

Ove dve kompanije nisu jedine zainteresovane da Arena nosi naziv po njima.

- Gotovo sve velike kompanije koje posluju u Srbiji žele da se Arena zove po njima! To i nije čudno jer radi se o najvećoj i najpoznatijoj dvorani na Balkanu, u kojoj se održava niz veoma bitnih sportskih događaja i koncerata. Komercijalna banka je za prethodni ugovor izdvajala 500.000 evra po godini  i pokušaće da produži saradnju, ali teško će uspeti da se nosi sa "Samsungom" i "Huavejom". Korejska i kineska kompanija već sad su spremne da izdvoje duplo više, milion evra godišnje, odnosno pet miliona evra za ceo petogodišnji ugovor. Međutim, ne bi čudilo da ponuda bude i veća, jer će pobediti onaj ko da više novca - objašnjava sagovornik "Informera".

Foto: Milena Đorđević Foto: Milena Đorđević

Direktor Kombanka arene Đorđe Milutinović je rekao da će konkurs za novog sponzora imena ove dvorane biti raspisan do kraja februara.

- Grad Beograd, Sekretarijat za sport i Arena formiraju komisiju koja će slične uslove za naslovno sponzorstvo imati kao i pre pet godina. Mnoge velike kompanije su zainteresovane da budu sponzori, što nama veoma imponuje - rekao je Milutinović i dodao:

- Ponuđači moraju da dokažu dobru ekonomsku situaciju i sponzorsku sposobnost. Kad se izabere naslovni sponzor, on će brendirati celu Arenu, a svaki dinar od tog ugovora biće uložen u modernizaciju hale.

Foto: Tanjug/Beoinfo Foto: Tanjug/Beoinfo

Da će samo najmoćnije kompanije i one koje su platežno sposobne moći da pobede na konkursu smatra stručnjak za marketing Cvijetin Milivojević.

- U Areni se održi više od 100 događaja godišnje sa punom popunjenošću i u nju dolazi publika veoma različitog profila, tako da velike kompanije kao što su "Samsung" i "Huavej" imaju mnogo argumenata da ponude silne milione. Oni će putem medijskog sponzorstva dobiti jako puno, pošto se u ovoj sportskoj hali održavaju utakmice i prvenstva koja traju i po 15 dana, ali i najveći koncerti i drugi važni događaji - rekao je Milivojević za Informer.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • ☆☆☆

    26. januar 2017 | 11:11

    U svetu su i skuplji ovi aranžmani.U Areni se održavaju koncerti svetskih zvezda,igraju Evroligaške utakmice,sledeće godine čak i F4 Evrolige i treba podići cemu.Sponzor će se naći sigurno a milion po godini je smešno.Pa oni toliko potroše mesečno na oglašavanje.

  • Srbin

    26. januar 2017 | 11:08

    Oni placaju luksuz a mi banci 30% na pozajmice haos.

  • Milan

    26. januar 2017 | 10:10

    Napravite više onaj semafor iznad terena.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA