#IZAZOV 2017: Zajedničko stvaranje priča u kojima će učestvovati i brend i potrošač jedan je od ključnih izazova u 2017.

O ključnim trendovima u struci za 2017. godinu biće više reči na trećem regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2017, koji će biti održan 1. i 2. marta u hotelu Crowne Plaza u Beogradu

  • 0
Foto: Promo Foto: Promo

Personalizacija sadržaja (26 odsto), realtime marketing (24 odsto), mobilni marketing (23 odsto), kao i online komunikacija (21 odsto) i video marketing (20 odsto) - ključni su trendovi koji su obeležili 2016. godinu, rezultat je istraživanja koje su sproveli portal Marketing mreža, u saradnji sa agencijom MASMI Beograd.

Forum #IZAZOV2017 1. i 2. marta u Beogradu!

O ključnim trendovima u struci za 2017. godinu biće više reči na trećem regionalnom forumu komunikacionih lidera – IZAZOV 2017, koji će biti održan 1. i 2. marta u hotelu Crowne Plaza u Beogradu. Poseban segment foruma biće posvećen podsticanju dijaloga između agencija i kompanija, kroz različite tipove interaktivnih radionica. Tokom trajanja foruma, svoje studije slučaja agencijama predstaviće i kompanije: HEINEKEN Srbija, Mercator S, Vip Mobile, Eurobank, Carnex, IKEA Srbija, AVON, Sberbank, Delhaize Serbia, Vojvođanska banka, Lufthansa Srbija i mnogi drugi.

Stavove o kretanju, novim trendovima i izazovima struke istakli su komunikacijski stručnjaci iz kompanija i agencija koje posluju u Srbiji.

- Kao najveće izazove struke i dalje vidimo razumevanje načina na koji potošač percipira brend u vremenu digitalne komunikacije i kako se odlučuje da kupi proizvod. Današnji "consumer journey" sve preciznije definiše marektinške ciljeve u pravcu veće personalizacije i reakcije u realnom vremenu koju želimo da postignemo. U svetu velike količine podataka i mašinskog učenja, sve veća uloga agencija biće u procesu unapređenja odnosa kompanija sa njihovim potrošačima ili korisnicima usluga. Jedan od trendova biće i proces ko-kreacije ili zajedničkog stvaranja priče o brendu u kojem će podjednako učestvovati i brend i potrošač - rekla je Jasna Dugalić, Account Director u agenciji Direct Media.

Biljana Bobić Subin, menadžer za korporativne poslove u kompaniji HEINEKEN Srbija, rekla je da je od ključne važnosti dosledno se držati principa "walk the talk", što znači da naša dela budu u skladu sa onim za šta se zalažemo i o čemu komuniciramo’, i dodala da "transparentna i pravovremena komunikacija, kako eksterna, tako i interna, obezbeđuje dobru reputaciju kompanije, a usmerenost društvenih mreža na pojedinca, "olakšava" komunikaciju kompaniji kao što je Heineken koja na prvom mestu osluškuje potrebe svojih potrošača i ide u korak sa njima".

Foto: Promo Foto: Promo

Jovana Milićević, Corporate Communications Expert u kompaniji Vip Mobile, navela je da ono što se godinama pominjalo kao izazov - integrisani pristup komunikaciji, sada je stvarnost i samo je pitanje koliko ga dosledno primenjujemo. "Međutim, iako smo iz teorije i iz prakse shvatili da je integrisani pristup jedini delotvoran, to ne znači da smo savladili sve njegove izazove. Jedan od izazova je i da razumemo da kampanje koje su nama važne, koje su ključne u našim godišnjim komunikacionim strategijama, neće nužno imati i najveći odjek, naročito na novim komunikacionim kanalima, kao što su društvene mreže. Ljudi i iskustva moraju da budu fokus naše komunikacije i naš glavni izazov je kako da postanemo njihov deo", dodala je Milićević.

Lejla Dautović Čaić, direktor marketinga Strateškog poslovnog područja Kafa u Atlantic Grupi, navela je da su najveći izazovi ograničeni prostor za rast i relativna zasićenost tržišta, u kojima prostor morate da nađete na osnovu komparativnih prednosti u odnosu na konkurenciju i uzmete deo njihovog tržišnog kolača. - U takvim uslovima, jedini istinski zdrav i održiv način razvoja jeste konstantno nuđenje novih rešenja, kroz ideje i invencije, koje omogućavaju zadovoljenje sve zahtevnijih potreba kupaca u pogledu sofisticiranosti, dizajna i upotrebljivosti proizvoda. Konkurentnost je sveobuhvatno i zaokruženo znanje i umeće, podržano, iskustvom, strategijom i proaktivnošcu, kako bismo uvek bili korak ispred, što naši rezultati pokazuju - navela je naša sagovornica.

Nevena Martinović, menadžer za odnose s javnošću u kompaniji Confluence Property Managment smatra da je neophodno što pre shvatiti da se promene dešavaju munjevitom brzinom i da su tehnološke inovacije otišle dalje od onoga što običan čovek može da procesuira. - Za brendove to predstavlja poseban izazov jer pred sobom imaju različite ciljne grupe kojima se obraćaju, a koje jednako ne percipiraju, razumeju i koriste sve te promene. U tom smislu izazov će biti kreiranje komunikacije koja u isto vreme prati sve te promene i koja jednako jasno komunicira sa svim važnim grupama.

Foto: Promo Foto: Promo

Povodom ovogodišnjeg foruma komunikacionih lidera IZAZOV 2017, Marija Vićić, Communications Director u I&F McCann Grupi, rekla je: - I&F McCann Grupa, od svog osnivanja već 20 godina, podržava događaje na kojima se razmenjuju mišljenja i stavovi između samih agencija, kao i agencija i klijenata, a sve sa ciljem da unapredimo razumevanja naše struke i razvoj industrije. IZAZOV je odlična prilika za tako nešto, njegovo održavanje podiže svest u javnosti o značaju i sveukupnom doprinosu naše industrije i za kratko vreme postao je neizostavna stavka u agendi svih nas koji radimo u kreativnoj industriji.

Više informacija o forumu i programu pronađite na sajtu: www.izazovforum.rs.

Marketing mreža www.marketingmreza.rs je interaktivan portal koji ima za cilj umrežavanje i poslovno povezivanje svih učesnika na tržištu marketinških komunikacija. Ideja portala je da oglašivači u svakom trenutku imaju uvid u kvalitet rada budućih poslovnih partnera, agencije pronađu potencijalne klijente, dizajneri i kreativci dobiju zanimljive i inovativne ideje, a mediji uspostave što bolju komunikaciju i saradnju sa oglašivačima i agencijama u cilju bolje prodaje medijskog prostora. Portal organizuje i nekoliko velikih stručnih skupova, a između ostalih i nacionalni festival integrisanih komunikacija – KAKTUS.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA