≫ 

Zašto Beograđani hrle noću na pijacu, ovo se ne viđa svaki dan: Noćni market "Coolinarenje u bloku 44" (FOTO)

Ove godine biće organizovano sedam manifestacija, a sledeća je na Bajlonijevoj pijaci 19. maja

  • 0

Na pijaci "Blok 44" na Novom Beogradu večeras je otvoren noćni market pod sloganom "Coolinarenje u bloku" koju organizuju "Gradske pijace" i preduzeće Redizajn, a peta u nizu manifestacija pokazuje da i pijace mogu biti turistička atrakcija.

NOĆNI MARKET NA PIJACI KALENIĆ: Ovu žurku jednostavno NE SMETE DA PROPUSTITE! (FOTO) (VIDEO)

Pored standardnih proizvoda koji se mogu pronaći na pijaci, Beograđani na noćnom marketu imaju priliku da probaju i razne specijalitete, kaže direktor JKP "Gradske pijace" Ivan Sočo.

Pijace su, kaže, turistička atrakcija svuda u svetu, pa tako mogu biti i u Beogradu.

- Mislim da manifestacije koje pravimo to i pokazuju. Novi menadžment je obećao da će od pijaca napraviti turističku atrakciju, a šta to znači za pijacu, najbolje je da pitate svakog od prodavaca kako izgleda njihov dan kada je redovna prodaja, a kako kada se nalaze na noćnom marketu - rekao je Sočo.

Kaže da će ove godine biti organizovano sedam takvih manifestacija, a sledeća je na Bajlonijevoj pijaci 19. maja.

- Beograđanima želimo da pružimo nezaboravne trenutke u provodu, piću i hrani - naveo je Ivan Sočo.

Branko Nešić, direktor preduzeća “Redizajn” ponovio je da je planirana organizacija sedam marketa, na različitim pijacama u više opština.

- Na jednom mestu smo napravili dizajn market, šampione pijaca, strit fud festival, kada na to dodate jednog di džeja, dobijate najkreativniji market u gradu pod otvorenim nebom. To je ozbiljna turistička ponuda - kaže Nešić.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Pošto je tema pijace “Blok 44” kulinarenje, akcenat je, kaže, stavljen na gastronomiju.

- Tu je Miloš Jovanović jedan od najvećih evropskih master šefova koji priprema specijalitete na licu mesta, a imamo i brojne radionice. Među njima je prezentaciju 3D štampača gde posetioci mogu da vide kako se štampaju modle za različite delikatese, a za najmlađe je organizovana škola dekupaža - dodao je on.

Foto: Tanjug/Zoran Žestić Foto: Tanjug/Zoran Žestić

Kaže da pijace tako dobijaju novo lice, a činjenica da svaku pijacu poseti od 10.000 do 15.000 Beograđana najbolje govori o tome da li one mogu da budu turistička atrakcija i nešto više od uobičajene kupovine.

Daljinac baner

(Telegraf.rs / Tanjug)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA