VELIKA POBEDA TELEGRAFA: Gazda "Bamirona" po hitnom postupku zaposlio vozače koji su radili na crno!

Posle dramatične ispovesti bivšeg vozača Dejana Kokanovića, koji je otkrio da su on i njegove kolege primorane da rade i po 16 sati dnevno, vlasnik ovog privatnog gradskog prevoznika Veljko Đuričković već sledećeg dana sa svim vozačima potpisao ugovore o radu

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Samir
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Zikdi

    08. decembar 2019 | 20:25

    Da je u normalnoj drzavi nebi firma vise ni postojala ali bitno da su uhvatili i ustsnovili da ona baba ej DVA puta prodaje carape na ulici bez uplacenog dobrinosa... Sve se zna...za sada kako sam cuo da gsp jedino radi po zakonu 40h, uvek imas 2 dana, ako radis sihtu vikend kao odmor...i naravno ima svoje mehanicare, cistace....vozac je vozac, nije ni mehanicar ni cistac...i njegova je odgovornost na putu van svoje trake...jedino kod privatnika penzioneri voze, u gsp retko vidim preko 65,70g. Sve je ispao kolaps oko vozaca zato sto je gazdama dozvoljeno da legalno teraju vozace da voze i pored taho....nedostatak se ne resava tako, tako se gubi i to sto imas...u Beču učiš voznju i linije koje ce ti biti (max 4-5) 6 meseci, i oni nemaju gospodo vozace ali se bore i postuju svakog. Za tih 6 meseci i jezik i kod, jeste manja plata i boris se sto pre da izadjes na liniju....praksa treba, nije tek samo pustiti nekog u saobracaj jer preduzece treba da snosi odgovornost ako vozac nije imao od 200 do 300 sati obuke u tom preducecu...I velika prednost sto u Becu zivi civilizscija, bez guzvi i akanja...Pozdrav od deda Ziksija

  • Darko 87

    13. januar 2016 | 20:19

    Hajde,hajde tko radi ima kruh,ne boji se gladi

  • sasa

    11. septembar 2015 | 13:28

    Nisu krivi privatnici nego drzava i njeni organi koji im to dopustaju na stetu radnika.Da ih drzava primora placali bi i oni, a ovako samo mozemo da se zalimo bez efekta.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA