≫ 

IntegracIAA 2017: Konferencija za marketare prevazišla očekivanja učesnika!

Jedinstvenu priliku da 21. maja besplatno prisustvuje seriji radionica sa temom: REstart, REfresh, REdesign&Recreate imalo je 150 učesnika

  • 0

Konferencija pod nazivom IntegracIAA, koju je već šestu godinu po redu organizovala Sekcija Mladih profesionalaca (International Advertising Association Young Professionals – Serbian Chapter) je završena.

Jedinstvenu priliku da 21. maja besplatno prisustvuje seriji radionica sa temom: REstart, REfresh, REdesign&Recreate imalo je 150 učesnika.

Konferencija je okupila mlade profesionalce i studente koji imaju ambiciju da rade na sebi, da se usavršavaju, steknu nova znanja i kontakte. Za razliku od prethodnih IntegracIAA, ove godine Sekcija se opredelila da kroz seriju interaktivnih radionica učesnicima pomogne u spoznaji onoga što zaista žele.

Učesnici su imali jedinstvenu priliku da prisustvuju vrhunskim treninzima, koji su do sada bili dostupni samo top menadžmentu nekih od najuspešnijih kompanija.

Foto: Promo Foto: Promo

- Polaznici i organizatori događaja, mladi profesionalci, pokazali su veliki  entuzijazam i spremnost da ulože vreme i trud u lični razvoj i sticanje novih znanja. Na jednom mestu našlo se 150 kreativnih i motivisanih mladih ljudi otvorenih za promene, spremnih da rade na svojim kvalitetima, talentima i sposobnostima. Ključna poruka radionice polaznicima bila je da više veruju u sebe i da se zauzmu za sebe. Sva četiri segmenta radionice - REstart, REfresh, Redesign & Recreate sastojala su se od vežbi i praktičnih uputstava kako da ojačaju samopouzdanje, prevaziđu ograničavajuća uverenja, prošire perspektive, motivišu se i proaktivno krenu u ostvarenje svojih ciljeva. Činjenica da se za događaj tražilo mesto više, ukazuje da je mladim ljudima  danas više nego ikada ranije potrebna podrška i ohrabrenje koje će im dati vetar u leđa. Sve ostalo već imaju - izjavila je Stella Karl Ćosić, kreator radionice, bivši Generalni menadžer Soko Štark-a, a sada uspešni Executive Coach i osnivač MotivTim-a.

Foto: Promo Foto: Promo

Održavanje konferencije su podržale kompanije: Apatinska pivara, AD Imlek, JAFFA DOO Crvenka, The Coca-Cola Company, Strauss Adriatic d.o.o., Direct Media d.o.o., Erste Bank Srbija i Oriflame.

IntegracIAA je jedan od najvažnijih i najvećih događaja Sekcije, koja ima za cilj unapređenje mladih ljudi, njihovih znanja i tehnika.

Foto: Promo Foto: Promo

Sam organizator događaja – Sekcija Young Professionals je deo IAA Srbija od 2011. godine i okuplja mlade ljude do 30 godina koji su već zakoračili u svet marketinških komunikacija ili se za to pripremaju kao studenti na fakultetima na kojima se izučava marketing. Srpski ogranak IAA jedan je od najaktivnijih i najperspektivnijih u okviru globalne IAA mreže.

Foto: Promo Foto: Promo

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA