≫ 

Predstavljamo event - Kako realizovati...?

Davne 1958. godine postojao je jogurt. Jedini jogurt koji je svojim oblikom odskakao od svega što je tada bilo aktuelno

  • 0

Ovaj čuveni jogurt je svojim karakterom, koji su činili njegov oblik i njegov jedinstveni ukus, postao simbol jedne epohe koju ljudi pamte kao stara dobra vremena.

To je glavni razlog zbog čega su se godinama kasnije prepričavale priče o trouglastom jogurtu i tome koliko je samo bilo zabavno imati takav jogurt, takvo pakovanje na stolu u kuhinji, u ruci na velikom odmoru. Naš klijent, kompanija Imlek procenila je da je 2017. godina idealan trenutak da Moja Kravica jogurt otvori novi krug i omogući čuveni prvi utisak svim novim generacijama koje nisu imale prilike da se do sada susretnu sa Moja Kravica Jogurtom u legendarnom trouglastom pakovanju. I tada je stigao ON – agency brief za launch event predviđen za sam dan početka prodaje Moja Kravica Trougla.

Poglavlje I – STRAH PANIKA UZBUĐENJE

Kada smo pročitali agency brief tog trenutka smo se svi uhvatili za glavu, srećni i euforični zbog vraćanja trougla na naše tržište, ali moramo priznati istovremeno nas je obuzela i ona pozitivna trema jer smo znali šta se od nas očekuje. Ta dva osećaja, trema i uzbuđenje preplitali su se tokom čitavog perioda realizacije projekta na kojem su bili angažovani Miloš Duduković PR Manager, Milica Spasojević PR Manager, Miljan Perović PR Executive, Emilija Katić PR Assitant ali i ostali članovi Agencije Right.

Foto: Promo Foto: Promo

Poglavlje II – KREATIVNI SUKOBI

Pošto su nam se tokom noći prikazivali trouglići a na svakom semaforu smo videli piramidu, znali smo da smo na dobrom putu. Neprospavane noći, više ni ne znamo koliko kafe i Red Bull-a, desetine debrief-ova i rasprava, pad motivacije, novi talasi euforije, umor, stresa. Sve su to faze kroz koje prolaze timovi kada se rade veliki projekti. Znali smo da će ova faza dugo trajati zato smo se prepustili čarima dobre kafe i zabave na viber grupi.

Poglavlje III – KONCEPT ODOBREN!

Kada je koncept konačno odobren organizovali smo slavlje u Agenciji, jer u tom trenutku i dalje nismo smeli da otkrijemo našu veliku tajnu nikome izvan agencije. Verujte nam, da jesmo, sigurno bismo napravili najbolju žurku u Beogradu! Iako smo bili izuzetno srećni što smo dobili zeleno svetlo od klijenta tenzija je postajala sve veća jer smo tada znali da je to to i da nema dalje. Obično se misli da kada je koncept odobren da je posao i završen, ali u tom trenutku posao za nas je tek počeo.

Foto: Promo Foto: Promo

Poglavlje IV – STOTINE I STOTINE SATI

Možemo da kažemo da pored toga što smo PR eksperti, radeći na ovom projektu postali smo i eksperti za muziku iz mladosti naših roditelja. Preslušali smo sve muzičke numere od Ja sam Jugoslovenka legendarne Lepe Brene do Ljuljaj me nežno Olivera Mandića. I taman kada smo digli ruke od ideje da na event dovedemo Ex Yu zvezdu naišli smo na spot Slađane Milošević u kojem ona konzumira jogurt! Da li je to bila fatamorgana ili nas je Youtube naveo da pogledamo taj spot i dalje je ostala misterija, ali znali smo da je to naša zvezda.

Iako se ova velika umetnica godinama nije pojavljivala na korporativnim događajima i gradskim dešavanjima i dugo nije nastupala mi smo znali da je ona naš pravi izbor. Pokazalo se i da je Moja Kravica jogurt bio njen pravi izbor jer smo za vrlo kratak period ostvarili fenomenalnu saradnju i omogućili prisutnima na eventu da uživaju u remejku spota Miki Miki, ali o Mikiju više govori slika nego reči (ako nas razumete ;)). Pošto smo pridobili simpatije Slađane Milošević želeli smo da pronađemo DJ-a koji će umeti da prodrma i pokrene top menadžment velikih kompanija koje na korporativnim događajima retko kada vidimo da đuskaju a to je bio naš zadatak. Obišli smo veliki broj klubova, što je dobra strana našeg posla, a kada smo čuli kako Mihalo Lalić (Me-High-Low) "lomi u struku" znali smo da je on pravi izbor i nismo se prevarili.

Foto: Promo Foto: Promo

Poglavlje V – DOBAR PODIZVOĐAČ JE NAJBOLJI PRIJATELJ

Kada se rade veliki projekti veoma je važno da angažujete one podizvođače u koje imate poverenja, jer će vam u trenutku panike, večernjih proba (koje su uglavnom iza ponoći), utovara i istovara oni biti najbolji prijatelji. Oslonili smo se na prave ljude koji su pravi profesionalci, besprekorni u svom poslu i sa kojima smo delili neprospavane noći, kasne mejlove ali i nazdravljali nakon oficijalnog dela događaja. Odlučili smo da događaj organizujemo u restoranu Promenada koji smo uz pomoć svetlosnih efekata pretvorili u šik pink retro diskoteku. Kada su hostese, za koje je dizajnerski dvojac MATES kreirao uniforme po uzoru na stjuardese iz osamedestih, prošetale Beton halom, zavladala je potpuna tišina a to je upravo reakcija koju smo želeli da postignemo.

Poglavlje VI – ŽIVEO NAM TROUGAO!

Pozivanje zvanica je onaj deo agencijskog posla koji nekada ume da bude najnaporniji i veoma stresan, jer se uglavnom poznate ličnosti ne odazivaju. Ovog puta stvar je bila potpuno drugačija jer svi mi volimo da se dobro provedemo uz stare funk, pop i rock hitove pa čak i ako smo najpopularniji glumac kao što je Dragan Bjelogrlić koji je zajedno sa nama đuskao uz stihove Bajage, Haustora i mnogih drugih. Sada možemo reći da je recept za dovođenje velikog broja poznatih ličnosti na događaj veoma lak – potrebno je da imate dobar proizvod koji promovišete i širok osmeh.

Poglavlje VII – KRAJ I POČETAK

Mi uvek volimo da radimo sa timovima i kljentima koji imaju svoju viziju, jasnu strategiju i cilj, kao što je tim kompanije Imlek koji je oko sebe okupio uspešne kreativne i marketinške agencije koje su svim svojim snagama zajednički radile na realizaciji ovog projekta. Iako se ovaj projekat završio, verujemo da nas čeka još puno lepih zajedničkih aktivnosti.

Foto: Promo Foto: Promo

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA