BUS PLUS: Duplo više prodatih karata

Prema podacima Direkcije za javni prevoz, od uvođenja novih mera, broj očitavanja kartica povećan je za 50 odsto, kao i broj dopuna nepersonalizovanih kartica

  • 2

Nakon sedam dana od uvođenja novih mera, prema podacima Direkcije za javni prevoz, broj očitavanja kartica povećan je za 50 odsto, dok je porast dopuna nepersonalizovanih kartica takođe uvećan za 50 odsto.

Prodaja karata kod vozača, koja je najviše prisutna u prigradskim opštinama u okviru ITS2, uvećana je za više od 80 odsto. Izvršeno je 323.000 dopuna nepersonalizovanih kartica, dok je u prvoj nedelji jula meseca taj broj iznosio 221.000.

Na stanicama na kojima se sprovodi vanredna kontrola u proseku 40 odsto putnika izađe iz vozila zato što nema važeću kartu.

- Nakon prvih dana kada je dolazilo do većih gužvi i zadržavanja, situacija se poboljšava, jer sada većina putnika bez karte uglavnom napušta vozilo – navode u "Bus plusu".

Linije koje su u junu mesecu imale najmanji broj očitanih kartica su 38, 110 i 522. Nakon prve nedelje novih mera, broj očitavanja na njima i dalje je izuzetno mali. Merenjem frekvencije navedenih linija na terenu, broj putnika je veći u odnosu na zabeležen broj očitavanja i nakon uvođenja novih mera.

Povodom inicijative građana za sniženje cena voznih karata, Bojan Bovan, predstavnik Gradske uprave, ističe da mesečna karta za zaposlene, čija je cena 2.700 dinara, na dnevnom nivou iznosi 90 dinara za neograničen broj vožnji.

- Nezaposleni, studenti i srednjoškolci mogu dnevno da se voze neograničeno za 36 dinara, što je četvrtina cene jedne karte kupljene kod vozača. Naglašavamo da cene prevoza nisu menjane dve godine i kada se saberu cene svih prodatih karata i podele sa brojem putnika koji se dnevno prevezu, bez obzira da li imaju kartu ili nemaju, dobijamo podatak da je cena prevoza po prevezenom putniku manja od 20 dinara – rekao je on.

On dodaje da, sa takvim plaćanjem, svi koji pružaju uslugu prevoza ne mogu da obavljaju svoj posao.

- Napominjemo da Beograd ima veoma razvijen sistem povlašćenih karata: deca, penzioneri, trudnice, osobe sa invaliditetom i tako dalje, i da bi cene ostale pristupačne, prevoz moraju svi da plaćaju - kaže Bovan.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Zabrinuti

    24. jul 2012 | 10:02

    Ja sam zgrozen!!!Da li smo mi glupi nasledno ili smo jednostavno mazohisticki nastrojeni?Primer. Bratislava ( oko 400 000 st. ) bus stize u minut,karta za 15 min. kosta 60 centi,mesta ima za sedenje toliko da mozete da birate gde cete sesti,autobusi sa klimom,cisti,ulazi se i izlazi na koja god zelite vrata...Da ne pominjem prosecnu platu od oko 800 i nesto evra ako ne i vise.Odakle sa prosecnim primanjima u Beogradu(da ne pominjem da veliki broj ljudi prima i upola manje od proseka) platiti ovakav harac?Masovan bojkot placanja i protesti su jedino resenje da bi se nesto postiglo.Recimo ako ne uslovi onda bar pristupacnija cena.Dokle cemo vise placati necija obezbedjenja i kojekakve privilegije a da od toga nemamo nista.Beograde i Srbijo opametite se!!!

  • pustahija

    24. jul 2012 | 09:44

    eto nama novih autobusa i tramvaja...

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA