Beogradski Noćni Market: Održan spektakl na pijaci Zemun!

"Beogradski Noćni Market" iz meseca u mesec okuplja sve veći broj posetilaca svih generacija, a potvrda za to je preko 100.000 zadovoljnih sugrađana i turista koji su prošli kroz kapije beogradskih pijaca

  • 0

Muzičko - gastronomski  festival  "Beogradski Noćni Market" pod sloganom "Svi za Dunav" po prvi put održan je 16. juna, u periodu  od 18 do 24 sata, na pijaci "Zemun", koju je  "BBC  Travel" uvrstila  u turističku ponudu glavnog grada.

"Beogradski Noćni Market"  iz meseca u mesec okuplja sve veći broj posetilaca svih generacija, a potvrda za to je preko 100.000 zadovoljnih sugrađana i turista koji su prošli kroz kapije beogradskih pijaca.

Pijaca "Zemun" bila je još jedna prilika  za novo druženje, dobru zabavu i kupovinu, a dobro raspoloženje, pozitivna energija i osmeh na licu, bila su obeležja ove jedinstvene manifestacije pod otvorenim nebom. Preko sto izlagača predstavilo se iz različitih oblasti. Posetioci su imali prilike da kupe proizvode "šampiona pijaca", mladih dizajnera, afirmisanih i neafirmisanih umetnika.

Foto: Promo Foto: Promo

Pored dobre kupovine i ukusnih specijaliteta koje je te večeri pripremao vrhunski kuvar Miloš Jovanović sa svojim timom, kao i mnogobrojni restorani i barovi, svi prisutni uživali su  u taktovima muzičkog benda "Zabeat" i di-džejeva. Najveće interesovanje izazvao je vice-šampion "carvinga", majstor Pavel Hrćan, koji je sa tajlandskim nožem rezbario  poljoprivredne proizvode pretvarajući ih u prave umetničke figure. Specijalno iznenađenje za sve ljubitelje dobre fotografije bio je posebno dizajniran ram "Love my local market", koji je omogućio da se zabeleže nezaboravni trenuci.

U saradnji sa Dunavskim centrom za kompetenciju na jednom od štandova, kroz propagandne materijale, predstavila se ukupna turistička ponuda na Dunavu. Ova međunarodna organizacija sa sedištem u Beogradu okuplja turističke aktere iz svih deset dunavskih zemalja, u cilju uspostavljanja održive i kompetitivne destinacije Dunava.

Foto: Promo Foto: Promo

Jedriličarski klub Zemun je jedan od nastarijih jedriličarskih klubova u zemlji koji broji oko 180 članova i posebnu pažnju posvećuje deci,  na "Beogradskom Noćnom Marketu“ promovisao je besplatni program škole jedrenja, uz jedrilicu Optimist, na kojoj su mališani mogli da probaju da jedre.  "Beogradski noćni market" organizuju JKP "Gradske pijace" i "Rakia bar" uz podršku Grada Beograda i Turističke organizacije Beograda.

Ova manifestacija nastaviće da se organizuje zbog velikog interesovanja Beograđana i gostiju glavnog grada. Pijaca je na ovaj način dobila sasvim drugu i novu dimenziju, postala je mesto gde se pored svakodnevne kupovine promoviše kultura zdrave hrane, tradicionalne kuhinje i dobre atmosfere, a sledeće druženje na Beogradskom Noćnom Marketu očekuje se tom jula na pijaci "Kalenić".

Foto: Promo Foto: Promo

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA