Partnerstvo Atlantik Grupe i Štark Arene u narednih 5 godina (FOTO)

Prilikom svečanog obeležavanja partnerstva, predstavljen je zvaničan logo i novi spoljašnji i unutrašnji izgled Štark Arene, koja će u bojama novog sponzora nastaviti da bude jedan od najprepoznatljivijih obeležja Beograda

  • 1

Jedan od simbola Beograda i Srbije, najveća dvorana u regionu, od 2018. godine zove se ŠTARK ARENA. Naslovni partner arene u narednih 5 godina je Atlantic Grupa, regionalni lider koji okuplja brendove sa dugom tradicijom kvaliteta među kojima prednjači upravo Štark.

Direktor Štark Arene, Đorđe Milutinović, je prilikom svečanog obeležavanja početka partnerstva izjavio da će arena sa ponosom nositi novo ime i najavio brojne velike događaje iz oblasti muzike, sporta i porodične zabave, kao i mnoga unapređenja koja očekuju Štark Arenu do kraja tekuće godine.

Foto: Antonio Ahel

Direktor Atlantic Grupe za Srbiju, Vladimir Čupić, rekao je da veruje u odličnu saradnju i poželeo mnoge uspešne projekte kojima će Štark Arena biti domaćin, sada u potpuno novom, ali prepoznatljivom brendingu Štarkovog srca, kao simbol pažnje, brige i prijateljstva, istih vrednosti koje ćemo promovisati i u našem partnerskom projektu - Štark Areni. Prilikom svečanog obeležavanja partnerstva, predstavljen je zvaničan logo i novi spoljašnji i unutrašnji izgled Štark Arene, koja će u bojama novog sponzora nastaviti da bude jedan od najprepoznatljivijih obeležja Beograda.

Foto: Antonio Ahel

O Štark Areni:

- Najsavremenija višenamenska dvorana za sport, kulturu, zabavu, izložbe, sajmove, kongrese i druge manifestacije.

- Objekat sa najmodernijom tehnologijom, univerzalne upotrebe

- Prosečna godišnja poseta preko pola miliona ljudi

- ŠTARK ARENU čini kompleks koji se sastoji od: velike dvorane, male dvorane (Mala Arena) i parkinga

- Površina objekta 48,000 m2

Foto: Antonio Ahel

- Broj posetilaca: od najmanjih kapaciteta za 1,500 ljudi do 20,000 ljudi

- Prvi događaj koji je održan bio je predolimpijski košarkaški turnir Dijamantska lopta 2004. godine

- Kao uspomena na prvi događaj održan u areni postavljena je Dijamantska košarkaška lopta na severnom platou, spomenik čiji je autor Miodrag Živković, a najniža tačka spomenika nalazi se na visini od preko 3,5 m

- Arena aktivno radi od 2016. godine, od kada je bila domaćin najvećim međunarodnim takmičenjima, velikim svetskim zvezdama i brojnim značajnim manifestacijama

- Članica Evropske asocijacje arena (EAA)

Foto: Antonio Ahel

O Atlantic Grupi:

Atlantic Grupa se ističe kao jedan od vodećih prehrambenih proizvođača u jugoistočnoj Evropi, sa 17 proizvodnih pogona u Hrvatskoj, Sloveniji, BiH, Srbiji i Makedoniji i etabliranim regionalnim brendovima kao što su – Grand kafa i Barcaffè, Cockta, Donat Mg, Cedevita, Štark sa širokim portfoliom brendova iz segmenta slatko i slano – Smoki, Chipsos, Najlepše želje i Bananica, kao i brendovima Argeta i Bakina tajna. Osim toga, Atlantic Grupa je vlasnik i vodećeg evropskog brenda u segmentu sportske prehrane – Multipower i ima snažnu prisutnost na tržištu Rusije i ZND-a sa portfoliom dečje hrane pod brendom Bebi.

Sa vlastitom distributivnom mrežom širom regiona i 17 distributivnih centara, Atlantic Grupa je vodeći distributer robe široke potrošnje u JI Europi, gde osim sopstvenih brendova, distribuira niz proizvoda renomiranih spoljnih partnera.

www.starkarena.co.rs

(Telegraf.rs/ PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA