Bliži se kraj gužvama u javnom prevozu? Grad Beograd nabavlja više od 200 autobusa za GSP

Vesić je dodao da to nije kraj ulaganjima grada u GSP i najavio da je tokom 2020. i 2021. godine planirano da Grad Beograd uloži još dodatnih 65 miliona u kupovinu autobusa, električnih autobusa i tramvaja, kako bi gradski prevoznik imao nova vozila

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Cole
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Ikarbus

    23. februar 2019 | 16:56

    Iz koje drzave se uvoze ti autobusi?Nas Ikarbus ste zatvorili,srecno vam bilo!

  • Pesak

    21. februar 2019 | 20:55

    Kad budete uskladili cene prevoza sa stvarnom prosecnom platom koja je 300e onda mozete da ocekujete boljitak u gsp-u i da se gradjani ne svercuju. Ovako dokle god nas kradete i ignorisete nase potrebe i okolnosti koje ste nam vi na vlasti nametnuli - ziveli sverceri. Da karta kosta 30 din ili da se placa po stanici i da je cena mesecne pretplate za zaposlene 1000 din max, svi bi isli prevozom i kupovali karte bez problema. Ali vi to iz svojih sluzbenih mecki i bmw-a ne razumete zar ne?

  • Gordana

    21. februar 2019 | 20:48

    Jeste problem sa manjkom vozaca ali njihovoj bahatosti nema kraja,svako jutro kad krenem na posao (4,30) obavezno se njih dvoje-troje nalaze kod vozaca i razglabaju o platama koje su im male i ostale trice a o recniku da ne pricam polni organ im ne izlazi iz usta pritom da ne mare dali u busu ima zena, dece ili starijih osoba, a o kasnjenjima da ne pricam. i mi trgovci radimo za mnogo manju platu na nogama smo po citav dan i radimo fizicki posao pa na vreme otvaramo radnje da bi njihove porodice kupile sta im treba ali kad treba te iste zene da se vrate kucama i svojim porodicama naravno opet kasne pa se ceka i po sat vremena na suncu kisi. kako je to moguce da se busevi pokvare jedan za drugim dva do tri puta nedeljno popodne i uvece oko 11 i 11.30 pa cekas onaj u 12 poslednji i da im je izgovor pa znate bus se pokvario ali tek ce biti problema zato sto nema vozaca, (iz pouzdanih izvora znam da ih dispecer na pola puta zove da se vrate i tako smanjuju zakasnjenja)sta se to nas tice, ako su nezadovoljni neka to resavaju na drugi nacin a ne preko nasih ledja. 85 treba ukinuti jer je to najgora linija

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA