• 19

Novi autobusi kineske kompanije HIGER od danas na ulicama Beograda

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić rekao je tom prilikom da je vrednost autobusa 35 miliona evra, a da je u junu grad Beograd kupio 70 autobusa čija je vrednost 10 miliona evra

  • 19

Na ulicama glavnog grada od danas će biti 174 nova autobusa kineske kompanije HIGER, a rano jutros u saobraćajnom pogonu "Kosmaj" obavljena je predaja tih vozila predstavnicima grada Beograda i GSP "Beograd". Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić rekao je tom prilikom da je vrednost autobusa 35 miliona evra, a da je u junu grad Beograd kupio 70 autobusa čija je vrednost 10 miliona evra.

- To znači da smo za GSP obezbedili 244 autobusa ukupne vrednosti 45 miliona evra i to je najveća pojedinačna kupovina autobusa u istoriji gradskog prevoza - rekao je Vesić.

On je najavio da će već narednih nedelja biti raspisana nabavka za kupovinu 100 zglobnih autobusa, 40 trolejbusa i 10 elektro-autobusa.

Goran Vesić

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić rekao je tom prilikom da je vrednost autobusa 35 miliona evra, a da je u junu grad Beograd kupio 70 autobusa čija je vrednost 10 miliona evra-Foto: Skupština grada

To znači da ćemo naredne godine kupiti još 150 vozila i ukupno imati 395 novih vozila koje smo nabavili u poslednjih godinu i po dana i da će kompletan ili veći deo vozila u GSP biti obnovljen, istakao je on.

Kada se to završi, kaže, prosečna starost autobusa biće manja od pet godina, što je evropski standard, a pre sest godina je bila 13 godina.

On je zahvalio predstavnicma kineske kompanije, kao i ambasade Kine i naglasio da je reč o izuzetno kvalitetnim vozilima koja će prevoziti sugrađane, što pokazuje i to da vozači prilikom testnih proba nisu imali primedbe.

Saradnja sa NR Kinom je intenzivna, i ona nije samo ekonomska već i prijateljska i hvala im na svakoj podršci, rekao je Vesić.

Goran Vesić

Saradnja sa NR Kinom je intenzivna, i ona nije samo ekonomska već i prijateljska i hvala im na svakoj podršci, rekao je Vesić-Foto: Skupština grada

Vesić je istakao i da je važno da građani plaćaju prevoz.

- Cilj nam je da obezbediomio nove autobuse i nadamo se da će to biti stimulans građanima, kao i to što će nove autobuse moći da koriste već od danas - rekao je Vesić.

Savetnik u ambasadi Kine Tang Sjaodong (Tang Xiaodong) rekao je da je danas veliki dan budući da je otvoreno tržiste Srbije i za ovu oblast i kompaniju HIGER i da se nada da će to pratiti i zadovoljstvo građana kvalitetnom i udobnom vožnjom.

Direktor prodaje u HIGER-u Haifeng Jiang takođe je istakao da je zadovoljan što je kompanija dobila priliku da bude na usluzi svima koji koriste gradski prevoz.

Goran Vesić

Direktor prodaje u HIGER-u Haifeng Jiang je istakao da je zadovoljan što je kompanija dobila priliku da bude na usluzi svima koji koriste gradski prevoz-Foto: Skupština grada

Naveo je da prodaju vozila širom sveta na velikim trzistima i da je za predstavnike kompanije bilo važno da se nađu i na ovom tržistu.

Direktor GSP Beograd Radiša Momčilović naveo je da je to preduzeće ove godine imalo najveću obnovu autobuskog voznog parka.

Istakao je da je važno da što imaju podršku osnivača, Grada Beograda i da su planovi ambiciozni jer svako novo vozilo znači pouzdan prevoz za korisnike, a samim tim i za GSP veći prihod i finansijsku konsolidaciju.

Inače, ugovor o isporuci 174 niskopodna solo autobusa gradskog tipa kompanije HIGER iz grada Sudžou u Kini potpisan je 25. aprila.

Novi niskopodni autobusi imaju karakteristike savremenih vozila gradskog tipa, odnosno između ostalog motor FPT (Iveco), automatski menjač, kapacitet od 83 putnika odnosno 33 mesta, klimatizovani su, imaju sistem za mobilni nadzor....

Vozila su stizala sukcezivno i raspoređeni su u tri saobraćajna pogona GSP -Kosmaj, Karaburma i Zemun.

(Telegraf.rs/Tanjug)

Komentari

  • AcaBG

    Svaka čast na novim autobusima! Samo nije trebalo da nabavljate 244 SOLO autobusa, već 144 ZGLOBNIH i 100 solo. Beograd vapi za zglobnim autobusima. Zglobne linije (27E, 43, 53, 75, 83, 89, 96, 601) su pretvorene u solo linije. Narod ne može ni da priđe autobusima, a ne da uđe u njih. Nikad više solo autobusa po ulicama i nikad manje vozača. Al tako je to kad o nabavkama odlučuju ljudi koji u životu nisu kročili u autobus i pojma nemaju kako da unaprede gradski prevoz.

  • О да

    Само ви опремајте Београд, ми у Војводини, тачније Кули, можемо да се возимо Путоказовим аутобусима којима током вожње отпадне точак, или врата не могу да се затворе. Али, најважније је да је мало јефтинији од других, што није безбедан, боже мој, нема везе. Народ је ко стока, па што да се и не возимо ко стока.

  • Nikola

    A sta nevalja našim autobudima? Mogu kinezi da naprave jako kvalitetne stvari ali sta je sa nasom proizvodnjom?

Preporuka sa Weba

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima