• 18

Na tramvajskim šinama ostao bez stopala, pa preminuo u Urgentnom. Brat u suzama: "Bio je kao mladić"

Nesreća se dogodila u Bloku 45; starijeg muškarca pregazila mašina teška 20 tona

  • 18

Beograđanin D. K. (79) kome je u sredu, nešto posle 19 sati, na okretnici u Bloku 45 prešao tramvaj na liniji 9 preko noge, preminuo je tokom noći u Urgentnom centru od zadobijenih povreda.

Istraga povodom ove saobraćajne nezgode je u toku i GSP Beograd sarađuje sa istražnim organima. Iz Sekretarijata za javni prevoz i ovog preduzeća apeluju na sugrađane da budu oprezni i da ne prelaze šine na neobezbeđenim mestima.

Nezgoda se dogodila oko 19.10 na okretnici "Blok 45", u Ulici dr Ivana Ribara, pedeset metara pre početnog stajališta. Prema rečima nadležnih iz Gradskog saobraćajnog preduzeća "Beograd" stariji građanin je pao pod prikolicu tramvaja i tom prilikom zadobio teže povrede noge koje su prouzrokovale smrt.

- Nezgoda se dogodila kada je čovek prelazio šine na neosvetljenom delu okretnice, gde nema pešačkog prelaza. Prvi deo tramvaja je već prošao, a on je pao pod drugi deo, odnosno prikolicu. Na koji način je pao pod vozilo, biće utvrđeno daljom istragom.

Nažalost, brza i profesionalna reakcija Hitne pomoći i MUP nisu bile dovoljne da mu spasu život. Zato upućujemo najdublje saučešće porodici nastradalog - navode iz GSP i dodaju da je vozač postupio u skladu sa unutrašnjim aktima preduzeća, vidno potresen dao neophodne izjave, a MUP dalje postupa po službenoj dužnosti.

O drami koja se sinoć dešavala kada je mašina teška 20 tona prešla nesrećnom čoveku preko stopala desne noge i otkinula ga, i u četvrtak je svedočila lokva krvi na šinama i travi, kao i hrpa iskorišćenih maramica.

- Šinska vozila su specifična, nemaju mogućnost kočenja u mestu, a teška su od 20 do 50 tona. U ekstremnim situacijama, kada je neophodno da tramvaj ukoči odmah, vozač aktivira taster poznat kao "crvena pečurka" koji dalje odmah aktivira tri kočnice. Ali to ne znači momentalno zaustavljanje. U zavisnosti od brzine kojom se vozilo kretalo, a govorimo o dozvoljenim brzinama, kočni trag može biti do nekoliko metara - objašnjavaju iz GSP.

Zato apeluju na sve korisnike javnog prevoza, pešake, učesnike u saobraćaju, da nikada ne prelaze ulicu van pešačkog prelaza ili da u žurbi prolaze iza vozila.

Brat preminulog duboko potresen: Bio je vitalan čovek

Ratko Katalina, brat od strica D. K, ispričao je za Kurir da je njegov brat bio veoma snažan i vitalan za svoje godine.

- Stanovao je na Bežanijskoj kosi, a povremeno je odlazio u Zemun polje, gde takođe ima stan i radionicu. On je po struci inženjer, pa je sa dvojicom sinova držao firmu i pravio metalne delove po narudžbini. Bio je veoma zdrav i pokretan, sposoban čovek. Iako je imao 79 godina, radio je kao mladić - priča brat i dodaje:

- Veoma sam se potresao, čuo sam vest na televiziji, ali uopšte nisam znao da je to moj brat. Ne znam šta je radio u tom delu Novog Beograda.

Istraga

Gradski sekretar za javni prevoz Jovica Vasiljević izjavio je u ime Grada Beograda saučešće porodici nastaradalog.

- Ništa ne može da vrati čoveka koji je izgubio život. To je nenadoknadiv gubitak za porodicu, sa kojom iskreno saosećamo - rekao je Vasiljević i naglasio da je istraga povodom ove nezgode u toku i da GSP Beograd sarađuje sa istražnim organima.

Video: Čovek u 5 ujutru u Beogradu stoji na šinama i ne vidi tramvaj koji nailazi

(Telegraf.rs/ Novosti)

Komentari

  • Fenix

    Primećujem da pešaci ne shvataju koliko ugrožavaju sebe i saobraćaj. Koliko vozači, toliko i pešaci moraju paziti. Ja dok se ne uverim da je bezbedno, ne prelazim ulicu, a pojedini trče kao muve bez glave, bukvalno samo što se ne zalepe sami za auto, i posle krivi vozači, pa nije baš tako. Čak i na pešačkom, treba pogledati levo desno, a ne kao neki pileći mozgovi, bleje u telefon ili samo pravo gledaju, pa šta ako je pešački, sačekaj sekund, ne izleći pred auto, možda u trenutku nekom otkažu kočnice ili bilo šta drugo. Užas koliko i stari ljudi prelaze gde netreba, a jedva se vuku po ulici. Sve otišlo do đavola...

  • Ja

    Zasto je bilo koji deo okretnce neosvetljen?

  • Srki

    Covek iskrvario verovatno i preminuo, toliko su nam brze hitne sluzbe i strucni oni koji su u tom momentu su se tu zadesili da nisi podvezali nogu sprecili gubitak krvi i smrt. Ta povreda drugacije nikako nije migla izazvati smrt sem sto je gubitak krvi, naravno ako nije imao drugih povreda.

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima