Vesić objasnio šta će se dešavati sa Bus plusom od 2020. godine

Tačno je da se završa taj desetogodišnji ugovor, tačno je da tražimo partnera, a ko će to biti, znaćemo u drugoj polovini naredne godine - izjavio je zamenik gradonačelnika Goran Vesić

  • 6

Vest da se naredne godine očekuje ukidanje Busplus sistema, odjeknula je jutros u medijima, koji su preneli da bi ovaj sistem naplate mogao naredne godine da "ode u istoriju". Zamenik gradonačelnika Goran Vesić, u izjavi na Telegraf.rs objasnio je da se to neće desiti, već se samo traži novi partner, posle završetka desetogodišnjeg ugovora koji je Grad imao sa konzorcijumom na čijem se čelu nalazi firma "Apeks".

- Ono što je tačno je da ističe Bus Plus ugovor 2020. i mi u drugoj polovini naredne godine moramo da raspišemo novi tender. Da bismo bili spremni za taj tender, pustili smo jednu javnu nabavku koja bi trebalo da definiše šta će Beograd tražiti od partnera koji će raditi naplatu karata. Mi sada tačno hoćemo da znamo šta želimo, imamo i neko desetogodišnje iskustvo i tačno znamo šta ćemo tražiti od partnera - rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić.

Goran Vesić, Intervju Foto: Nikola Tomić

- Tačno je da se završava taj desetogodišnji ugovor, tačno je da tražimo partnera, a ko će to biti, znaćemo u drugoj polovini naredne godine - naglasio je Vesić.

Podsećamo, Busplus sistem je stupio na snagu 1. februara 2012. godine. Prema tenderskoj dokumentaciji, ugovor ističe u septembru 2020. pošto je desetogodišnja saradnja Grada Beograda i konzorcijuma na čijem se čelu nalazi firma „Apeks“, ozvaničena u septembru 2010, a u međuvremenu je osvežena sa čak šest aneksa, od kojih je poslednji parafiran u septembru 2015.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Rastko

    24. decembar 2019 | 09:36

    Nezaposlenosti u Srbiji fakticki vise nema pa sta je onda problem da svi koji rade i koji bi da koriste gradski prevoz plate kartu a nezaposleni neka voze patike i cipele ako imaju a ako nemaju dace im socijalna druzba neke polovne pa i ako budu olovne koga je briga.

  • Ssss

    23. decembar 2019 | 15:23

    Zar ne moze grad da kupi softver i da gsp naplaćuje svoje usluge

  • Vlada

    23. decembar 2019 | 22:12

    Generalno, sistem bus plusa je savremen i dobar sistem naplate karata. Grad bi trebalo da napravi tender identičan APEX-u samo da im smanji proviziju, da veći deo prihoda ide u gradsku kasu a ne u privatne džepove. Ali Srbija je zemlja nameštenih tendera, pa će opet doći neko ko će nekoliko godina skidati kajmak a GSP i dalje propadati

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA