• 5

Jovanović kaže da se GSP raspada jer vlast favorizuje privatnike. Ovo je odgovor njihovog sindikata

Nikola Jovanović naveo je da gradska vlast favorizuje privatne prevoznike, a samostalni sindikat GSP-a odgovorio je na njegove tvrdnje

  • 5

Potpredsednik Narodne stranke Nikola Jovanović izjavio je danas da gradska vlast favorizuje privatnike u poslovanju sa JKP "Gradsko saobraćajno preduzeće" (GSP) zbog čega se, prema njegovim rečima, to preduzeće raspada. Samostalni sindikat GSP "Beograd" reagovao je njegove navode rekavši da JKP GSP Beograd od 1. januara ove godine ima model ugovora prema kome prihod GSP-a zavisi od broja ostvarenih kilometara u saobraćaju, a ne od naplate prevoza.

- Novim modelom ugovora GSP ima definisanu cenu po kilometru kao što je imaju i privatnici, tako da nema govora o favorizovanju privatnih prevoznika u odnosu na GSP i da je upravo tim modelom ispravljen disbalans i sada je na tržištu tretman privatnih prevoznika i GSP-a po pitanju pređenih kilometara autobusa isti - navodi sindikat GSP-a u saopštenju.

Jovanović je novinarima pre sednice Skupštine Grada kazao da samo 57 odsto prihoda od naplate karata "Busplus-a" ide GSP-u i tek jedna trećina subvencija iz budžeta.

- Ističemo da je rukovodstvo grada Beograda podržalo Samostalni sindikat u inicijativi koja je pokrenuta u maju mesecu ove godine, da se od strane Vlade Republike Srbije usvoji prošireno dejstvo Kolektivnog ugovora. Taj proces je prošao i dobio saglasnost Socijalno-ekonomskog saveta i uskoro da će biti usvojen i od strane Vlade.

To znači da će nestati nelojalna konkurencija koja je do sada postojala u korist privatnih preduzeća koji obavljaju komunalnu delatnost, u ovom slučaju privatnih prevoznika u Beogradu i da će se uslovi za poslovanje i troškovi poslovanja izjednačiti jer će Posebni Kolektivni ugovori potpisani sa lokalnim samoupravama važiti i za privatna preduzeća koja obavljaju komunalnu delatnost - dodaje se u saopštenju.

Iz Sindikata ističu i da Jovanoviće tvrdnje nisu istinite i da u prilog tome govori i to da je ove godine, kako su naveli, za nabavku vozila uloženo 6,2 milijarde dinara, a da se sledeće planira preko 7 milijardi mimo prihoda koje je GSP ostvario.

-  Znači za 2 godine Grad će uložiti kapital GSP-a oko 14 milijardi dinara, što je skoro 50 posto ukupne vrednosti preduzeća, što nikada nije urađeno za 127 godina postojanja GSP u tako kratkom peridou - zaključuje se u saopštenju.

(Telegraf.rs)

Komentari

  • Ljubiša

    Ma u pitanju su Djidove bus plus kartice, a ne GSP. Briga Jovanovića i Djida za GSP. nego,istekao ugovor,pa nema više 70% Djidu,a 30% u gradsku kasu,pa iz gradske kase,opet kod Djida.

  • K

    Gsp kupuje solo autobuse,u mesto duplake.Zato u istima se prevozimo kao pavijani ,stoimo na jednoj nogi i drzimo se za visoko postavljene drzace.Nizi ljudi lete po busu, jer ne mogu da dohvate iste.

  • Sibin

    Super ti ftizurica strucnjaku,ahhaha

Preporuka sa Weba

by Content Exchange

Google preporuke

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima