≫ 

Snežana mesecima čekala zamenu brojila i dobila račun 29.000 dinara: Posle upita "Telegrafa" problem je rešen

Snežana živi sama i kaže da ima samo jedan bojler, veš mašinu, šporet i frižider

  • 13
brojilo, struja, obračun, Snežana Milinović, Foto: Privatna arhiva

Snežana Milinović iz Zemuna mesecima je mučila muku sa plaćanjem računa za potrošnju struje. Kako kaže, radnici iz Elektrodistribucije su u aprilu napravili zapisnik da je potrebno da joj se izvrši zamena brojila. Međutim, iako je prošao zakonski rok od dva meseca, kako je pisalo u zapisniku, Snežana je mesecima dobijala račun na osnovu prosečne potrošnje.

Najveći problem nastao je kada joj je stigao poslednji račun, za mesec jul, koji je iznosio je blizu 29 hiljada dinara, iako joj je prosek potrošnje struje u poslednje tri godine bio 2.000 dinara.

To je smatrala nerealno uvećanim iznosom, budući da živi sama i da ima samo jedan bojler, veš mašinu, šporet i frižider.

- Mesecima sam se obraćala za pomoć, da mi zamene brojilo, ali molba je uvek završavala na šalteru. Prošle nedelje, kada sam ponovo otišla u Elktrodistribuciju, zahtevali su od mene da ponovo napišem zahtev - priča naša sagovornica.

Zbog očaja da ne upadne u finansijsku krizu i nemogućnosti da reši problem obratila se našoj redakciji.

Mi smo pitanja poslali Elektrodistribuciji ("EPS Snabdevanju") i ubrzo smo dobili odgovor da joj je brojilo zamenjeno i da će narednog dana biti u sistemu, kao i da su joj korigovali obračun za jul.

- Izvršena je korekcija obračuna za jul mesec od strane "EPS Snabdevanje" za kupca električne energije na ime Snežana Milinović. Njen novi obračun je prosleđen kupcu u sredu. Ekipe Ogranka Elektrodistribucija Zemun izvršile su zamenu mernog uređaja na navedenoj adresi u sredu, koji će narednog dana biti na sistemu - odgovorili su nam juče iz Elektrodistribucije.

Snežana nam je potvrdila da joj je juče zamenjeno brojilo oko 16 časova.

Video: Cene svuda skaču, da li će i struja? Ministarka Mihajlović rekla šta nas čeka do kraja grejne sezone

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Gradjanin

    18. avgust 2022 | 20:09

    Ta elektrodisteibucija je drzava u drzavi, oni mogu i rade kako im se hoce, to je jedna obicna bagra koja nema meru ni u cemu

  • DARKO 100%

    18. avgust 2022 | 20:23

    Danas nemozes nista uraditi niti se izboriti sa nekim problemom ,jedini spas su mediji ,e onda ih je prpa od javnog linca ,onda se svaki problem resi ekspresno

  • Cile Mile

    18. avgust 2022 | 20:05

    Fino od vas. A Ed je klasična monopolska firma koja zato i ne mari puno za svoje potrošače.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA