Vreme čitanja: oko 2 min.

"Gradsko stambeno" svuda stiže

B. M.

Vreme čitanja: oko 2 min.

Javno preduzeće „Gradsko stambeno“ u poslednjih godina i po dana ušlo je u potpuno novu korporativnu eru značajno unapređujući dosadašnje poslovanje, menjajući poslovnu politiku, misiju i viziju na tržištu

  • 0
JP Gradsko stambeno Foto: Dušan Košutić

Zadovoljstvo korisnika postavljeno je kao prioritet u poslovanju, te je oformljena nova služba čiji je primarni zadatak da razvija korisničku mrežu, tako da službenici svakodnevno pozivaju upravnike, sa njima razgovaraju, raspituju se o stepenu zadovoljstva, primedbama, sugestijama i predlozima.

Zainteresovani upravnici pozivaju se na sastanke na kojima se zjedničkim snagama, partnenerski, rešavaju problemi i dogovaraju aktivnosti u narednom periodu. Takođe, oni koji žele mogu na svojim sednicama skupština stambene zajednice da ugoste službenike „Stambenog“, kako bi sami stanari dobili dodatna pojašnjenja i kako bi videli da ovo javno preduzeće sada ima proaktivan pristup koji korisnicima omogućava mnogo lakši i direktniji kontakt sa zaposlenima. Organizuju se i posete službi za hitne intervencije, tokom kojih upravnici mogu da se uvere u opremljenost ove službe koja danas ima neke od najsavremenijih uređaja i alata koji se u Srbiji i regionu vrlo teško mogu pronaći. Više nije retkost ni da šetajući nekim od najprometnijih bulevara ili trgova niđete na štandove JP „Gradsko stambeno“ na kojima ćete pored flajera i informacija o svim pogodnostima koje nude, moći da dobijete i simbolične, prigodne poklone. Nije više iznenađenje ni da direktor preduzeća Aleksandar Jakšić lično odgovara na elektronsku poštu stanarima, da sa njima razgovara u svom kabinetu ili u samoj stambenoj zgradi a praksa su postale i tribine na kojima rukovodstvo na čelu sa direktorom Jakšićem dolazi da popiše sve probleme, dileme i predloge stanara kako bi im pokazalo da je „Stambeno“ sada u potpunosti posvećeno potrebama korisnicika.

- Mi trošimo isključivo ono što zaradimo. Nas finansiraju stanari i zato mogu saradnicima da oprostim neku nenamernu grešku u poslu, ali nikako neljubaznost, nepristupačnost i neposvećenost stanarima. Veliko je zadovoljstvo što vidim da korisnici to prepoznaju i da nam u značajno većoj meri nego pre poveravaju održavanje svojih zgrada - kaže direktor Jakšić i dodaje da je sve ovo samo početak, jer zajdno sa saradnicima radi na realizaciji još nekoliko poslovnih ideja koje će itekako unaprediti nivo kvaliteta svakodnevnog života u zgradama.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA