Vreme čitanja: oko 2 min.

Korisnici prezadovoljni uslugama "Gradskog stambenog"

A. V.

Vreme čitanja: oko 2 min.

Ispunjavanje i prevazilaženje zahteva stanara osnovni je cilj poslovne politike Javnog preduzeća "Gradsko stambeno", kaže direktor Aleksandar Jakšić, koji je pre nešto više od godinu dana došao na čelo preduzeća i započeo značajne, sistemske reforme u načinu poslovanja

  • 0
JP Gradsko stambeno Foto: Promo/ Dušan Košutić

Aktivno se radilo na racionalizaciji poslovanja i reorganizaciji preduzeća. Od svojih saradnika Jakšić je zahtevao apsolutnu dostupnost građanima Beograda, te je za početak radno vreme sa strankama produženo sa 3 puta nedeljno na po dva sata na dostupnost u punom radnom vremenu, svakog radnog dana.

Formirano je mnogo viber grupa koje su olakšale deljenje informacija sa stanarima i korisnicima a novost je i da su za mnoge radove Beograđani osim informacija počeli da dobijaju i fotografije koje dokazuju da su radovi zvršeni.

Osmišljen je i poseban portal koji služi za komunikaciju nadzornih organa iz ovog javnog preduzeća sa spoljnim saradnicima i izvođačima radova, kako bi sve aktivnosti na terenu mogle lakše da se prate, te da se, ukoliko se za tim ukaže potreba, odmah izvrše potrebne korekcije.

JP Gradsko stambeno Foto: Promo/ Dušan Košutić

Skraćeni su rokovi izlaska ekipa na teren, značajno pooštrena kontrola na samom terenu a raskinuti su i ugovori sa spoljnim saradnicima koji nisu mogli da ispoštuju zahteve rukovodstva koje je tražilo oštre sankcije za one koji ne ispunjavaju svoje obaveze na štetu Beograđana.

Sada se redovno u direkciji preduzeća organizuju sastanci upravnika sa predstavnicima rukovodstva, na kojima se upravnici upoznaju sa novinama u poslovanju, ali se i razgovara o postignutom i poboljšava onaj segment poslovanja za koji se utvrdi da može biti bolji. Svakodnevni obilasci zgrada i prisustvo na sednicama stambenih zajednica sada su ustaljena praksa koju su stanari sa oduševljenjem dočekali, kao i velike tribine na kojima se stanari više zgrada pozivaju kako bi u razgovoru sa predstavnicima rukovodstva preduzeća izneli svoja zapažanja, pohvale, kritike, predloge i sugestije.

JP Gradsko stambeno Foto: Promo/ Dušan Košutić

Sve ovo rezultiralo je značajnim povećanjem zadovoljstva stanara i upravnika, te tako sada postoji rekordno interesovanje za ulazak u sistem održavanja JP "Gradsko stambeno" koje je najveće u poslednjih 20 godina.

Sve dodatne infromacije svi zainteresovani mogu dobiti dolaskom u direkciju ili bilo koju radnu jedinicu preduzeća, slanjem imejla na jpgs@stambeno.com ili kontaktiranjem Pozivnog centra grada Beograda na broj 11 0 11.

(Telegraf.rs/PR)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA