ZBOG PREGOVORA O BEOGRADU NA VODI: Emiratski biznismen El Abar stigao u Srbiju

Vlasnik kompanije Emar propertiz iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, Muhamed el Abar doputovao je u Beogad zbog pregovora o projektu "Beograd na vodi" u koji je njegov investicioni fond spreman da investira

  • 21

Vlasnik kompanije Emar propertiz iz Ujedinjenih Arapskih Emirata, Muhamed el Abar doputovao je danas u Beogad radi pregovora o projektu "Beograd na vodi" u koji je njegov investicioni fond spreman da investira, rekao je predstavnik Srpske napredne stranke.

Koordinator projekta "Beograd na vodi" ispred SNS Aleksandar Karlovčan rekao je da je El Abar doputovao u Beograd, ali nije mogao da kaže više detalja.

Karlovčan je pre sedam dana rekao da će El Abar sa radnim timom doputovati u Beograd u petak, 17. januara, nakon čega će se u subotu sastati sa Vučićem, a tim će boraviti u Beogradu još destak dana.

Predsednik SNS Aleksandar Vučić je ranije kazao da je El Abar, vlasnik kompanije Emar propertiz koja stoji iza projekta najviše zgrade na svetu Burdž Dubai, spreman da za početak uloži 3,1 milijardu dolara u projekat "Beograd na vodi". Projekat "Beograd na vodi" SNS je predstavila u izbornoj kampanji 2012. godine.

Prema najavama iz SNS, taj projekat bi trebalo da otvori 200.000 radnih mesta u Srbiji i uposli građevinske komapnije. U prvoj zoni trebalo bi da budu izgrađeni ekskluzivni hoteli i najveći tržni centar u Srbiji, druga će obuhvatiti izgradnju kulturnih i sportskih objekata, a u trećoj zoni uz Savsku ulicu i Karađarđevu biće komercijalni objekti.

Prostor predviđen za gradnju je od novog železničkog mosta, kod Beogradskog sajma, do Brankovog mosta i ograničen je sa jedne strane Savom, a sa druge ulicama Savskom i Krađorđevom.

Na prostoru planiranom za gradnju sada se nalaze Glavna železnička stanica i Beogradska autobuska stanica, koje bi zbog toga trebalo da budu izmeštene.

Da bi se iz tog dela grada izmestio i transport opasnog tereta železnicaom potrebno je izgraditi most na Dunavu, kod Vinče.

O ideji za korišćenju tog prostora i "silasku Beograda na reke" govori se više od četiri decenije. Izmeštanje Glavne železničke stanice u Prokop, čija je gradnja počela 1977. godine bio je jedan od uslova da se za gradnju oslobodi oko 90 hektara uz obalu Save.

(Telegraf.rs / Beta)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Srbin u pokušaju

    17. januar 2014 | 20:20

    Šta ćeš kad je srbija nesposobna, sve je na prodaju! A pri tom ispadosmo i glupi.

  • al smo mi glup narod

    17. januar 2014 | 19:28

    Ali Baba ponovo medju srbima! Uskoro ce mo umesto Kraljevica Marka, pevati pesme o Musi Kesedgiji! Trazice to od nas nasi Vlasnici Arapi!

  • Avet

    17. januar 2014 | 20:47

    Nama niko zivi ne odgovara. Nama treba neko da pokrene ovu drzavu pa neka budu to i arapi! Ali kad se ne bi nasli veliki Srbi da se.u ovo ne bi bila Srbija

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA