≫ 

Prodavcu možete vratiti stvar kojom niste zadovoljni i da uzmete svoje pare: Dovoljno je da kažete jednu reč!

 ≫ 

U želji da zaštite svoje ekonomske interese trgovci na sve moguće načine izbegavaju svoje zakonske obaveze

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika Kalimero
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • DJDURDJEVIC ZIVKA

    19. april 2024 | 09:41

    kupila sam dva pametna sata i jedan novcanik uz mogucnost povracaja novca ako ne odgovara to sam u dogovoru sa doki sop i uradila ima prepiska kompletna u mesedjeru robu su primili novac nije vracen vec me upucuju od jednog do drugog sta da radim poslala saam i snimljene potvrde o slanju hvala unapred

  • Nije nego

    12. februar 2019 | 14:41

    Pogresno prepisani zakoni. Razlika je ako je nesto noseno a neosteceno ili ako je noseno a osteceno. Sve se to vidi, a obucu ne treba nositi dotle da se djonovi pocnu lizati pa onda vracati. Nije dobro reseno bezuslovno vracanje ako roba neodgovara. Postoji danas u digitalnoj eri mogucnost da se i bezuslovno roba vrati, ali u tom slucaju prodavac stavlja kupca na listu i nakon toga izvesno vreme kupac ne moze da kupi robu iste marke. Npr. kupili ste robu proizvodjaca nn. Ako ne odgovara vi vratite, dobijete novac nazad i x godina ne mozete kupiti nista od proizvodjaca nn. Moraju se poštovati prodavci i kupci.

  • Nikola

    12. februar 2019 | 14:39

    Ja ne razumem zakonski rok od 45 dana za popravku za uređaje? Kupio sam uredjaj i hoću da ga imam sve vreme. Neka mi proizvođač da drugi. Što bih bio 45 dana bez motorne testere zamrzivača i sl. Platio sam i hoću proizvod za koji imam garanciju ili novac nazad.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA