≫ 

"Koka-kola" kupuje "Bambi" za 260 miliona evra

Akvizicija je vredna 260 miliona evra, a konačni sporazum očekuje se u drugom kvartalu ove godine

  • 28

Kompanija "Koka-Kola" započela je proces kupovine jedne od najpoznatijih srpskih konditorskih kompanija "Bambi". 

- "Koka-Kola HBC" AG započela je proces akvizicije vodeće domaće konditorske kompanije “Bambi” od fonda "Mid Europa Partners" u vrednosti od 260 miliona evra. Konačni sporazum će biti definisan kroz završna usaglašavanja, a akvizicija ostaje podložna uobičajenim uslovima i odobrenjima nadležnih organa zbog čega se očekuje da će sam proces biti okončan u drugom kvartalu 2019. godine - kažu u ovoj kompaniji.

Glavni izvršni direktor kompanije Koka-Kola HBC AG, Zoran Bogdanovi izjavio je da ova akvizicija predstavlja izvrsnu priliku za stvaranje dodatne vrednosti za njegovu kompaniju, kupce i akcionare.

- U naš postojeći portfolio vodećih brendova napitaka dodaćemo potrošačima dobro poznate, komplementare brendove, kao i inovativne veštine i znanja. Ovo će dodatno ojačati našu relevantnost na tržištu i odnos sa kupcima i dati nam mogućnost da povećamo svoje prisustvo u ključnim prilikama za konzumaciju, kao što su početak dana, konzumacija u pokretu i užina i osveženje kod kuće - kaže Bogadnov.

Koka Kola će za Bambi dati 260 miliona evra, Foto: Tanjug/Sava Radovanović

Ova akvizicija će portfoliju Koka Kole dodati vodeće domaće tržišne brendove u veoma značajnoj kategoriji.

Takođe, u Koka Koli veruju da ova akvizicija nudi mogućnost sinergije kroz zajedničke promocije i komplementarne inovacije. Značajna vrednost kompanije Bambi jeste i jaka distributivna mreža, uključujući rashladnu distribuciju u strateški važnim kanalima, kao što su tradicionalna maloprodaja i HoReCa.

- Nakon obeležavanja pola veka od početka proizvodnje Koca-Kole u Srbiji, nakon kontinuiranog rasta i osvajanja prestižnog Endru David kupa tri godine zaredom za najuspešniju poslovnu operaciju unutar Coca-Cola HBC grupe, sigurni smo da je naš tim spreman da podrži ovu važnu odluku kompanije da zakorači u kategoriju grickalica i konditorskih proizvoda - izjavio je Svetoslav Atanasov, generalni direktor kompanije Coca-Cola HBC Srbija i Crna Gora.

VIDEO: Možda će im Plazma naprasno ponovo postati omiljeni keks

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

  • Srbin

    18. februar 2019 | 10:33

    Nama Srbima netreba neprijatelji DOVOLJNO SMO MI SEBI NEPRIJATELJI.

  • Anonimus

    18. februar 2019 | 10:07

    Auu brate pa odoše nam sve srpske firme. Više ne poznajem svoju zemlju.😢

  • S

    18. februar 2019 | 10:47

    Strasno! Pored Jaffe, Starka Plazma je najbolji srpski proizvod. I to ce da nam uniste pored ovih reka na koje su se namerili. Uzas, kuda sve ovo vodi

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA