
Policija u Subotici ostala u šoku: Pitali se kako je ovaj kamiondžija držao volan
Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Subotici isključili su iz saobraćaja 57-godišnjeg muškarca koji je upravljao teretnim vozilom pod dejstvom amfetamina.
Vozaču je određeno zadržavanje do 48 sati, saopšteno je iz Policijske uprave u Subotici.
Protiv njega će biti podneta odgovarajuća prekršajna prijava.
Kako je "Blic" već pisao, do kraja 2025. Srbija bi mogla da dobije najstroži Zakon o bezbednosti saobraćaja do sada – sa trajnim oduzimanjem vozila, nultom tolerancijom na alkohol i alko-bravama koje neće dozvoliti pokretanje automobila bez prethodnog testiranja vozača. Očekuje se da novi Zakon o bezbednosti u saobraćaju stigne na dnevni red u Skupštinu Srbije, a građani imaju mogućnost da šalju svoje predloge koji će kasnije razmatrati stručnjaci.
Novi zakon mogao bi da donese čak 18 izmena, a neke od njih biće dosad najstroža pravila za vozače koja smo ikada imali u Srbiji.
(Telegraf.rs)
Video: Stamenkovski predvodila državnu ceremoniju obeležavanja godišnjice Bitke na Košarama
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Може
алко браве,али да их паметњаковићи из државе плаћају и одржавају,мењају кад се поправе,о свом трошку,возимо кршеве старе 20-так година,а господа хоће алко браве,да опет неко њихов згрне паре.
Podelite komentar
Brk
Moj predlog je da se držanje mobilnih telefona u rukama vozaca kaznjava minimum godinom dana kućnog zatvora i oduzimanjem dozvole na godinu dana kad odaluzi tu kaznu,znacibukupno 2 godine bez voznje.Garantukem 60 posto manje saobraćajnoh nesreća.Alkohol i droga automatski oduzimanje vozola i vozacke na barem godinu dana sa kaznom od 100.000 do 1 milion dinara u zavisnosti da li je bilo i kakavih prekrsaja uz taj.Za sporu voznju u levoj traci gde su duple trake oduzimanje dozvole i ponavljanje polaganja uz kaznu od minimum 100.000 dinara.Ogranicenja brzine na auto putu podići do 180 na sat a na magistralama do 130,gradska i prigradska odrediti po gustini saobraćaja.I naj vaznije od svega ukinuti privatne auto skole i vratiti državni Crveni Signal sa profesionalnim instruktorima i normalnim cenama.Morali bi i onog Okanovića sa izopstite iz svih kombinacija.
Podelite komentar