
Policija u Subotici ostala u šoku: Pitali se kako je ovaj kamiondžija držao volan
Pripadnici Ministarstva unutrašnjih poslova u Subotici isključili su iz saobraćaja 57-godišnjeg muškarca koji je upravljao teretnim vozilom pod dejstvom amfetamina.
Vozaču je određeno zadržavanje do 48 sati, saopšteno je iz Policijske uprave u Subotici.
Protiv njega će biti podneta odgovarajuća prekršajna prijava.
Kako je "Blic" već pisao, do kraja 2025. Srbija bi mogla da dobije najstroži Zakon o bezbednosti saobraćaja do sada – sa trajnim oduzimanjem vozila, nultom tolerancijom na alkohol i alko-bravama koje neće dozvoliti pokretanje automobila bez prethodnog testiranja vozača. Očekuje se da novi Zakon o bezbednosti u saobraćaju stigne na dnevni red u Skupštinu Srbije, a građani imaju mogućnost da šalju svoje predloge koji će kasnije razmatrati stručnjaci.
Novi zakon mogao bi da donese čak 18 izmena, a neke od njih biće dosad najstroža pravila za vozače koja smo ikada imali u Srbiji.
(Telegraf.rs)
Video: Ovako su u Vučju izvlačili 4 osobe iz nabujale reke: MUP objavio snimak koji ledi krv
Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.
Може
алко браве,али да их паметњаковићи из државе плаћају и одржавају,мењају кад се поправе,о свом трошку,возимо кршеве старе 20-так година,а господа хоће алко браве,да опет неко њихов згрне паре.
Podelite komentar
Brk
Moj predlog je da se držanje mobilnih telefona u rukama vozaca kaznjava minimum godinom dana kućnog zatvora i oduzimanjem dozvole na godinu dana kad odaluzi tu kaznu,znacibukupno 2 godine bez voznje.Garantukem 60 posto manje saobraćajnoh nesreća.Alkohol i droga automatski oduzimanje vozola i vozacke na barem godinu dana sa kaznom od 100.000 do 1 milion dinara u zavisnosti da li je bilo i kakavih prekrsaja uz taj.Za sporu voznju u levoj traci gde su duple trake oduzimanje dozvole i ponavljanje polaganja uz kaznu od minimum 100.000 dinara.Ogranicenja brzine na auto putu podići do 180 na sat a na magistralama do 130,gradska i prigradska odrediti po gustini saobraćaja.I naj vaznije od svega ukinuti privatne auto skole i vratiti državni Crveni Signal sa profesionalnim instruktorima i normalnim cenama.Morali bi i onog Okanovića sa izopstite iz svih kombinacija.
Podelite komentar