Bosanac napravio haos u radnji: Zbog pokvarenog usisivača izgubio kontrolu, pa krenuo da razbija

Od zaposlenih je zahtevao da dobije zamenski uređaj ili da mu se vrati novac i da se tako mirno reši problem. U sledećem trenutku je sve eksaliralo

Poštovani čitaoci,
Molimo vas da se pridržavate sledećih pravila za pisanje komentara:

  • Neophodno je navesti ime i e-mail adresu u poljima označenim zvezdicom, s tim da je zabranjeno ostavljanje lažnih podataka.
  • Komentari koji sadrže psovke, uvrede, pretnje i govor mržnje na nacionalnoj, verskoj, rasnoj osnovi ili povodom nečije seksualne opredeljenosti neće biti objavljeni.
  • Prilikom pisanja komentara vodite računa o pravopisnim i gramatičkim pravilima.
  • Tekst komentara ograničen je na 1500 karaktera.
  • Nije dozvoljeno postavljanje linkova odnosno promovisanje drugih sajtova kroz komentare, te će takve poruke biti označene kao spam, poput niza komentara istovetne sadržine.
  • Komentari u kojima nam skrećete pažnju na propuste u tekstovima neće biti objavljeni, ali će biti prosleđeni urednicima, kao i oni u kojima nam ukazujete na neku pojavu u društvu, ali koji zahtevaju proveru.
  • NAPOMENA: Komentari koji budu objavljeni predstavljaju privatno mišljenje autora komentara, to jest nisu stavovi redakcije Telegrafa.
Odgovor na komentar korisnika рагнер
Ime je obavezno
E-mail adresa je obavezna
E-mail adresa nije ispravna
*otkucano <%commentCount%> od ukupno <% maxCommentCount %> karaktera
Komentar je obavezan

<% message.text %>

Komentari

  • Sasa Budalasa

    14. maj 2022 | 23:58

    Puna podrska za ovog covjeka.Nece drugacije ni biti u ovoj drzavi dok se ovako nesto ne desi. Pokusao fino,ne ide,ma razvaljuj brateeee

  • Gogi

    13. maj 2022 | 21:02

    Ne ostade ni točkić od usisivača😫😫

  • Sabina

    13. maj 2022 | 18:37

    Vidi se da čovjek pokušava na fin tako reći kulturan način.Ili pare ili novi usisivač!Radnici ni jedan od njih nije ni pokušao da izadje u susret.Potpuno razumijem ovog čovjeka.Mnogima je u cilju samo da prodaju.A kad im se neko požali ili napravi reklamaciju proizvoda.Većina ih uopšte nije stručna niti školovana za posao a ni poziciju na kojoj rade.

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA