Poznati projekti užeg izbora za nagradu SoMo Borac u kategoriji SoMo Advertising

Žiri je ove godine imao izazovan zadatak da odabere projekte koji ulaze u uži izbor za SoMo Advertising nagradu u 10 kategorija

  • 0
SoMo Borac Foto: SoMo Borac

Deli nas još svega par dana do dodele najvažnije regionalne nagrade za digitalne radove u zagrebačkoj Hali 11. novembra. SoMo Borac powered by Httpool ove je godine zabeležio rekordan interes stručnjaka koji su za prestižnu nagradu prijavili čak 192 rada u kategoriji SoMo Advertising.

Nakon dodele, poetioce očekuje SoMo Party powered by Leanpay, a za najbolju zabavu biće zaduženi vrhunski muzičari iz bendova ABOP (After je bolji od partija) i KUKU$.

Žiri je ove godine imao izazovan zadatak da odabere projekte koji ulaze u uži izbor za SoMo Advertising nagradu u 10 kategorija: CM godine, Digitalna aktivacija, Digitalni Mix, SoMo Content, SoMo Global, SoMo Growth, SoMo Social, SoMo Tech, SoMo Web, SoMoritanac.

Proces žiriranja sastoji se od dva kruga - u prvom krugu žiri je odabrao pet radova iz svake kategorije koji ulaze u uži izbor, a drugi krug uključuje odabir troje dobitnika po kategoriji koji će biti nagrađeni i objavljeni na dodeli u Zagrebu.

- Priznajem, žiriranje čak 192 rada u relativno kratkom vremenu bilo je naporno. S druge strane, veoma me veseli što je trud koji Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorka SoMo Borca i njen tim ulažu iz godine u godinu prepoznat ne samo kroz kvantitet već i kvalitet prijavljenih radova. Konstanta podizanja lestvice kvaliteta radova dovela je do toga da radovi koji bi pre nekoliko godina možda bili i pobednici danas to ne mogu biti. To je najbolji dokaz da nagrada čiji je cilj bio postavljanje social-a i mobile-a na mapu došla do toga da promoviše zaista najbolje u domenu digitala u regiji, daleko izvan prvobitno postavljenih granica. Dobar odaziv na nove kategorije poput SoMo Globala koji je otvorio i međunarodnu scenu dodatno govore tome u prilog. Sve ovo dokaz je da domaća/regionalna pamet nimalo ne zaostaje za "skupljim" zapadom čemu mogu posvedočiti iz prve ruke i zbog čega mi je posebno drago - rekao je Ivan Kovačević, predsednik SoMo Advertising žirija.

SoMo Advertising nagrađuje originalne i kreativne digitalne projekte, a tko ima priliku osvojiti nagradu u kategoriji potražite ovde.

Osim na SoMo Borac newsletteru, Facebooku, Instagramu, Linkedinu, i YouTubeu, novosti iz sveta digitala moguće je pronaći i na SoMoCast podcastu dostupnom na platformamaYoutube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts. Ne propustite biti dio događaja koji okuplja najveću digitalnu zajednicu na jednom mjestu i osigurajte svoju ulaznicu.

(Telegraf.rs)

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA