"Marko lažljivče! Neka svi vide kako si me varao!" Čudan plakat osvanuo u Zagrebu, evo šta se krije iza njega

A. M.
A. M.    ≫   
Čitanje: oko 2 min.
  • 0

U jednom parku u zagrebačkom kvartu Špansko osvanuo je neobičan plakat koji je privukao pažnju prolaznika i izazvao pravu raspravu na društvenim mrežama.

Na stubu u parku zalepljen je plakat s velikim natpisom "Marko lažljivče! Neka svi vide kako si me varao! Vidimo se na sudu!". Plakat sadrži i QR kod, a stanari Španskog na društvenim mrežama ubrzo su počeli nagađati šta se iza njega krije, od dokaza prevare, poziva na sud pa do nečeg sasvim trećeg.

I dok mnogi nisu hteli da skeniraju kod, misleći da je reč o prevari ili nekom virusu, bilo je i onih hrabrijih koji su otkrili da se radi o pametnom marketinškom triku.

Iza poruke na plakatu zapravo ne stoji ljutita bivša partnerka, već jedan zagrebački salon za lepotu, koji je ovom porukom samo hteo da privuče pažnju svojih klijenata i na kreativan način promoviše svoj rad.

U razgovoru za Jutarnji iz salona se javila Danijela, suvlasnica salona koji vodi sa svojom sestrom. Poručila je kako su u salonu oduševljeni pažnjom koju su primili, od građana, ali i medija. Ideju su i same dobile na društvenim mrežama. Sličan je trik koristio jedan restoran za svoje reklamiranje. Nisu primetile da je neko nešto slično isprobao u Zagrebu pa su to odlučile napraviti one i iskušati svoju sreću.

Reakcije su većinom bile pozitivne.

"Već nam se javljaju žene da pohvale ideju, a nekolicina je zatražila i termin", kazala je Danijela i dodala: "Ideja nije svakidašnja, a ako ste gledali naš profil, mi takav sadržaj snimamo i trudimo se da privučemo klijente na mesto gde će se osećati kao kod kuće".

Iz salona ipak nisu očekivale ovakvu pažnju javnosti.

"Očekivale smo da će ljudi biti radoznali, ali da će plakat završiti po grupama i da će nas kontaktirati mediji, to nismo očekivale", kazala je i dodala da su se bojale da će neki osuđivati njihovu ideju za promovisanje, no misle da će im svakako doneti nove klijente.

"Glupo ili genijalno, mi smo se zabavile gledajući reakcije i ipak ima ljudi koji su tek sad saznali za nas i koje interesuju naše usluge, što je u konačnici bio cilj", poručila je Danijela za kraj.

QR kod vodi na njihov Instagram profil, a cela se ova akcija pokazala uspešnom. Naime, u samo nekoliko sati plakat je postao viralna tema te se zagrebački kvart nakratko pretvorio u scenu iz sapunice s neočekivanim marketinškim obrtom.

(Telegraf.rs)

Video: Mitićeva rupa postala Park Dušana Jovanovića

Podelite vest:

Pošaljite nam Vaše snimke, fotografije i priče na broj telefona +381 64 8939257 (WhatsApp / Viber / Telegram).

Telegraf.rs zadržava sva prava nad sadržajem. Za preuzimanje sadržaja pogledajte uputstva na stranici Uslovi korišćenja.

Komentari

Da li želite da dobijate obaveštenja o najnovijim vestima?

Možda kasnije
DA