0

Pripremite se za Dane komunikacija

Rezervišite svoju kotizaciju i smeštaj na vreme - budite deo festivala koji ruši sve rekorde

Šesto izdanje najvećeg komunikacijskog festivala "Dani komunikacija" održaće se od 12. do 15. aprila 2018., a domaćin će još jednom biti grad Rovinj i kreativni ambijent hotela Lone.

Zbog velikog interesovanja za festival, kompletna ponuda smeštaja u hotelu Lone prošle godine je bila rasprodata za samo tri nedelje. Zbog toga ove godine organizatori sve zainteresovane već sada pozivaju da što pre isplaniraju svoju odlazak u Rovinj i rezervišu svoj smeštaj i kotizacije.

- Prošla godina bila je rekordna po svim pokazateljima, a ove godine pripremamo zasigurno najbolje izdanje festivala do sad. Intenzivno radimo na bogatom programu sa fokusom na tehnologiju koja u sprezi s vrhunskim idejama daje razorne rezultate. Zato ćemo ove godine dovesti najbolje stručnjake iz celog sveta koji će govoriti o vrućim temama naše industrije, inovacijama, tehnologiji, idejama i upravljanju podacima - visoka očekivanja od novog izdanja već je sada potvrdila i direktorka festivala Dunja Ivana Ballon koja je najavila simbiozu tehnologije i kreativnosti kao temu šestog izdanja Dana komunikacija.

Foto: Promo

Srušeni svi rekordi

Prethodno izdanje festivala srušilo je sve rekorde – ostvareno je 2.400 registracija, a 98% učesnika preporučilo je festival svojim kolegama te izjavilo kako bi želeli da se vrate i sledeće godine. Prijavljeno je ukupno 227 takmičarskih projekata, a festival je srušio rekorde i u smislu dodeljenih nagrada kojih je bilo čak 50, a koje je odabralo preko 40 članova žirija.

Tokom tri dana festivala, posetioci su imali priliku da upiju znanje čak 16 internacionalnih predavača mahom odlično ocenjenih, među kojima su bili politički konzultant Alex Braun, osnivač torrent portala The Pirate Bay Peter Sunde, suosnivač agencije CP+B Chuck Porter, Natasha Jen iz dizajn studija Pentagram i mnogi drugi. Preko 90 kompanija i institucija podržalo je projekt što takođe potvrđuje status Dana komunikacija kao najvažnijeg strukovnog događanja industrije tržišnih komunikacija u Hrvatskoj.

Foto: Promo

Osim predavanja renomiranih stručnjaka iz industrije oglašavanja i odnosa s javnošću, program Dana komunikacija poznat je i po dodelama nagrada za prestižna takmičenja kao što su Effie, IdejaX, Mixx i Young Lions, te nezaboravnim koncertima i partijima. Kao i dosadašnjih godina, festival će u velikom broju privući oglašivače, agencije, stručnjake za odnose s javnošću, predstavnike medija, studente i sve ostale profesionalce iz komunikacijske industrije.

Rane prijave za kotizacije i smeštaj biće otvorene do 13. februara 2017. Smeštaj u hotelu Lone do tada se može rezervisati po posebnim cenama samo za učesnike festivala, a svi koji će biti smešteni u Loneu ostvaruju dodatni popust na cenu kotizacije već od 300 kn po osobi.

Više informacija pronađite na www.danikomunikacija.com.

Foto: Promo

HURA

Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje je vodeće strukovno udruženje u sektoru tržišnih komunikacija u Hrvatskoj. Članovi HURA-e neke su od najboljih i najnagrađivanijih domaćih agencija. HURA organizuje nacionalni festival tržišnog komuniciranja Dane komunikacija s pripadajućim takmičenjima Effie, IdejaX i Young Lions, marketinšku akademiju HOWtoWOW, regionalnu reviju reklamnih agencija BalCannes i mnoge druge projekte. Bori se za poboljšanje tržišnih uslova i napredak čitave industrije, što uključuje lobističke aktivnosti, pregovaranje sa zakonodavcem, promociju struke, brojna istraživanja i statistike u industriji, savetovanje i drugo. Izvan granica deluje u sklopu EACA-e (Europskog udruženja agencija za tržišno komuniciranje) te kao ekskluzivni predstavnik Cannes Lions i Effie Worldwide organizacija za Hrvatsku. Više o HURA-i na www.hura.hr.

Foto: Promo

IAB Hrvatska

IAB Hrvatska je neprofitno udruženje posvećeno interaktivnom marketingu, osnovano s ciljem da stimuliranjem i usmeravanjem industrije da potpomogne razvoj interaktivnih marketinških komunikacija u Hrvatskoj. IAB Hrvatska je zamišljen kao forum profesionalca interaktivnog marketinga, s ciljem razvoja tržišta interaktivnog marketinga na način da kontinuirano dokazuje njegovu efikasnost, promoviše ga i štiti, te to čini udruživanjem industrije, kreiranjem standarda, istraživanjima, savetovanjem i edukacijom, kako industrije u celini, tako i njenih članova. IAB Hrvatska je osnivač Europskog udruženja IAB Europe i deo globalne mreže IAB-a.

(Telegraf.rs/ PR)

Tagovi: Dani komunikacija, Festival, Hrvatska, IAB Europe, marketing, Rovinj

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

#Kaktus2018: Danas nema kreativnosti bez tehnologije

RTS počeo sa emitovanjem vesti na albanskom jeziku (VIDEO)

U toku je rat televizija jutarnjim programima: Ko će ranije da počne, a ko će da dovede jače goste i voditelje?

Kompanija BC Partners kupuje većinski deo najvećeg srpskog kablovskog operatera United Group

Ministar se žalio, usledilo hapšenje novinara: Tekst o proneveri novca EU namenjenog migrantima napravio haos u Grčkoj

Ana Brnabić na sastanku sa predstavnicima medijskih i novinarskih udruženja: U fokusu sastanka našle se ove teme (FOTO)

Ministar kulture nastavlja rat protiv rijalitija: Ako je to deo kulturne ponude, onda smo u problemu

#KAKTUS2018: Festival integrisanih komunikacija 12. i 13. novembra u Beogradu

Ovo nije narod lakrdijaša i psovača, rijalitiji su sramota za Srbiju: Ministar kulture kivan jer ne može da utiče na stanje u medijima

Internet više neće biti potpuno slobodan: Evropski parlament podržao reformu autorskih prava koja su bila nezaštićena (FOTO)

RTS se opet zaigrao: Prvo vremenska prognoza, a sada i pravopisne greške

Otvorena peta konferencija #Digital2018 – Digitalizacija je imperativ naše budućnosti

Udruženje evropskih novinskih agencija složno: Gugl i Fejsbuk da plate autorska prava za sadržaje koje sada besplatno koriste

Gasi se poznati njujorški nedeljnik: Čuveni Vilidž Vojs prestaje sa radom posle 60 godina i tri Pulicera

TV VREMEPLOV, 2008: Ovo su bile najgledanije emisije, filmovi, serije, šou programi pre 10 godina! Rezultati su hit (VIDEO)

Nastavak umiranja štampe: Ugasila se novina posle 232 godina postojanja, ovo su razlozi

Italijanski novinar fascinantnim rečenicama objasnio kako je spinovanje u medijima odredilo sliku koju svet ima o ratu na Kosovu

60 godina RTS: Servis pristojne i normalne Srbije (FOTO)

RTS slavi važan jubilej: 60 godina postojanja javnog medijskog servisa Srbije

Krstić podneo ostavku u Upravnom odboru RTS-a, pa na Tviteru obrazložio zašto

Šest medijskih i novinarskih udruženja predalo zahteve Vladi Srbije (FOTO)

Dnevne novine u Nemačkoj gube čitaoce: 1,3 miliona ljudi manje ne čita štampu

Koliko košta sekund reklame pre početka RTS Dnevnika?

Finalni razgovori za preostalo parče nacionalnog etra: Dodela "Avaline" frekvencije na jesen

#kaktus2018: Festivali su ogledala i ubrzani kursevi rasta

Srbi svakog dana vide 2.362 reklame

Srušila se mreža i signal HRT-a, ugašeni svi programi

RTS napravio grešku tokom uključenja iz Vašingtona, svi su gledali u gornji desni ugao ekrana (FOTO)

Klif Ričard dobio slučaj protiv BBC-ja: Medijska kuća mora da plati dodatne troškove od 850.000 funti

Vruća jesen na kanalima FOX Networks Group-e

Povratak televizije otvorenih očiju na medijskom nebu Srbije (FOTO) (VIDEO)

Prva srpska reklama trajala je 7 minuta i podrhtavala je: Emitovana je u biskopima kao čudo, a snimljena je pre 92 godine (VIDEO)

Brnabić o ratu sa novinarima i podelama: Do 2011. godine je postojala potpuna kontrola medija, a danas otvorena debata

Nakon bronze, stiže i zlato: New Moment osvojio i Zlatnog lava na Kanskom festivalu

Vlada Srbije dobila dve važne grupe za medijsku strategiju u narednih 5 godina

Formirana Radna grupa za izradu medijske strategije: Dogovoreno i formiranje Koordinacionog tela za saradnju sa medijima i Tima za dijalog (FOTO)

Asocijacija medija o odgovornosti Ministarstva kulture i informisanja za probleme ovogodišnjih konkursa

Kako su izgledale vesti u Srbiji pre 110 godina (FOTO)

United media kupuje kompaniju Direct media: Podneli su zahtev za 100 odsto udela

Poslali dronove da ispišu naslovnu stranu Tajma: Ogromna flota bespilotnih letelica obasjala nebo (FOTO) (VIDEO)

Preminuo vlasnik Daso grupe i lista "Figaro": Umro u kancelariji u 93. godini

Koje promene nas očekuju u novoj "Slagalici"? (VIDEO)