0

Digital Day 16 - 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu

U okviru konferencije Digital Day 2019. će biti dodeljene i IAB MIXX Awards, koje nagrađuju najbolje digital kampanje proizvedene u godini za nama

Foto: Promo

How do you trust? glavno je pitanje, i slogan, ovogodišnje Digital Day konferencije.

Kako veruješ brendu?

Kako veruješ sadržaju?

Kako veruješ medijima?

Kako veruješ svojim saradnicima…

… samo su neka od pitanja na koja će posetioci Digital Day 2019. započeti diskusiju, pronaći odgovore, preispitati ono što znaju ili misle da znaju i reći nam kome to oni zaista veruju?

Pridružite nam se 16 - 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu na najvažnijoj regionalnoj digital konferenciji, koja se devetu godinu zaredom održava u organizaciji IAB Serbia!

Očekuju vas brojna predavanja, paneli, diskusije, a preliminarne najave predavača obećavaju da će nam se zavidna postavka stručnjaka obratiti sa scene JDP-a:

Zach Pentel, Global Director - Brand Strategy @Spotify,

Brian Braiker, Editor @AdAge,

Chapin Clark, Executive VP @R/GA,

Edward Cotton, Brand Strategy Consultant, Former CSO @BSSP,

Brian Morrissey, Editor In-Chief @DigiDay,

Steve Dool, Head of Community Partnerships @Depop,

i Ana Anđelić, Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi, prva su najavljena imena konferencije.

U okviru konferencije se, već tradicionalno, dodeljuju i IAB MIXX Awards koje nagrađuju najuspešnije domaće kampanje iz polja digital marketinga. Ovogodišnja dodela nagrada nas čeka drugog dana konferencije, 17. maja, a prijava radova traje do 15.04. Obavezno zapratite Digital Day 2019. i IAB Srbija na društvenim mrežama Facebook, Twitter i YouTube kako biste na vreme ispratili najave novih predavača i prijavili rad svoje agencije ili kompanije.

Za više informacija posetiti sajt konferencije Digital Day i vidimo se na #DigitalDay2019.

O IAB Serbia:

Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.

IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.

(Telegraf.rs/ PR)

Tagovi: Digital Day, IAB Srbija, Jugoslovensko dramsko pozorište, konferencija

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

"Borba" postaje većinski vlasnik "Novosti": Skupština primopredaje odložena za 20. maj

Vlasnica Kanala 9 nastavlja štrajk glađu: Račun je odblokiran, ali novac skinut sa njega ne može da se vrati

Dan slobode medija obeležen danas i u Srbiji. Predsednik Vučić: Ima prostora da se situacija popravi

Kako su u ratu dva velika operatora, u Srbiji profitirali ljubitelji domaćih serija

Preminuo novinar i humorista Dejan Pataković: Objavio je preko 15.000 karikatura

Preminuo novinar Dejan Anastasijević

Deseta Direct Media Akademija najavljuje gostovanja specijalnih gostiju: MINDSCAPES U BEOGRADU!

Prvi Media Masterclass u Beogradu: Uspešni novinari otkrivaju sve tajne ovog posla u jednom danu

"Večernje novosti" ponovo u rukama države

Verujete li digital ekspertima?

"Tajm" objavio spisak 100 najuticajnijih ljudi na svetu

Srpski fotograf dobio Pulicerovu nagradu: U jednoj slici pokazao je sav očaj i tugu jednog čoveka

Dodeljeni "Puliceri" za 2019. godinu, legendarna pevačica posthumno nagrađena

Poslednja sezona "Igre prestola" na HBO+ i mts TV-u

Ovo je Marina, nova loto devojka: Donosiće vam sreću dva puta nedeljno, a kaže da je njen prvi susret sa televizijom bio fatalan (FOTO)

Na desetoj Direct Media Akademiji, od 28. do 30. maja u Madlenijanumu, počinje: NOVA ERA KOMUNIKACIJA!

Poslednji intervju Slavka Ćuruvije: Ovako je govorio o odnosu sa Mirom i Slobom pred ubistvo (VIDEO)

Blic: Đilas da nauči šta je uloga političara, a šta medija

Novinari na protestima: Šta se dešava u Srbiji, a kakva su pravila u svetu

Posle četiri godine "Utisak nedelje" vratio se na male ekrane

"Žao mi je što sam spoznala kakve su, u stvari, zveri ljudi": 25 godina od smrti novinarke Dade Vujasinović, slučaj i dalje nije rešen

Crnogorsku televiziju Vijesti od sada možete pratiti u Srbiji i BiH

Međunarodna udruženja novinara pozvale bezbednosne službe na nultu toleranciju prema nasilju nad novinarima

UNS: Politički akteri da prestanu da ugrožavaju novinare

Rusija je uvela novi zakon koji zabranjuje pljuvanje vlasti: Ovo je Putina prvo "zabolelo", pa su mediji morali da brišu vesti

CNN ne prekida saradnju sa N1?

Jasmina Koprivica novi izvršni direktor portala Telegraf.rs

UNS saznaje: Bogoljub Pješčić poslao preteći SMS uredniku Bete

UNS: Ćosiću i Janjiću pretio čovek koji je firmu prodao vlasniku N1

Lansiran novi brend na kablovskom nebu Srbije (FOTO) (VIDEO)

Brnabić: Sloboda medija u Srbiji postoji, oni najčešće kritikuju predsednika i vlast

U Srpskom telegrafu poklon posteri ratnih heroja Milenka Pavlovića i Zorana Radosavljevića: Poginuli su braneći Srbiju od NATO agresije

EON – gledaj SBB televiziju i van SBB mreže

Zanimljiva tumbanja kanala: N1 više nije na broju 1, već je na nuli!

NOVA S televizija počela sa radom

RTS više nije na broju 2: Velika promena u rasporedu programa SBB

Večeras počinje prva domaća serija o tajnim službama (VIDEO)

"Utisak nedelje" uticao je na naš termin. Gosti nikad neće biti Boško i Đilas, to je lični rat: Željko Mitrović za Telegraf o novoj emisiji "Hit tvit" (VIDEO)

PINK pokrenuo emisiju u vreme "Utiska nedelje" Olje Bećković: Zvaće se "Hit tvit" i ovo je voditeljka koja je zbog toga prešla na ružičastu televiziju

Verica Bradić sa RTS-a prešla na TV Pink

Naslovna strana koja boli celu državu: Šta će biti kada osvane jutro nakon "najmračnijeg dana"

Rat saopštenjima SBB i Telekoma: Zašto dijaspora ne može da gleda RTS?

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima