0

Verujete li digital ekspertima?

Recite nam 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu

Foto: Promo

Konferencija Digital Day iz godine u godinu podiže lestvicu u realizaciji najveće digitalne konferencije u regionu - iznova postavlja nove standarde u dovođenju svetskih predavača, inspiracija i selekcije ideja iz svetske digitalne industrije.

Zato što nam iz godine u godinu verujete, ovog maja, u Jugoslovenskom dramskom pozorištu, idemo još dalje i pitamo vas - Kako verujete?

Moderne tehnologije i ubrzani razvoj istih dovode u pitanje poverenje - u podatke, reklame, brendove, trendove, logotipe, sadržaj, a u krajnjoj liniji i poverenje u eksperte. Digital Day 2019. pokrećemo sa idejom da zaronimo dublje i otkrijemo kome, kako i da li verujemo?

Foto: Promo

Svog viđenja pojma digital poverenja i domena u kojima je ono neophodno, dotaći će se između ostalih Zach Pentel, Global Director - Brand Strategy @Spotify. Na ovogodišnjoj konferenciji on će nam pričati o tome kako da izgradimo moderan brend u post-digitalnoj eri. Zach je, kao Consultant i Agency-side Brand Planner, tokom svoje bogate karijere radio na razvijanju strategija i kreativnih kampanja za neke od svetskih giganata kao što su Nike, Visa, Microsoft, Tinder, Diageo, Lowe's, Condé Nast, American Express, Unilever i Major League Baseball.

Foto: Promo

Na scenu JDP-a izaći će i Ana Anđelić - Executive Brand Consultant, pisac i doktor sociologije, koju je Forbes uvrstio na svoju CMO Next listu. Njen dijapazon interesovanja i aktivnosti se kreće od tehnologije, preko biznisa do kreativnosti, a na konferenciji će nam dati crash course na temu “Kako preživeti napad algoritma?”

Foto: Promo

Brian Braiker, Editor @AdAge, ima preko 20 godina novinarskog iskustva iza sebe koje dolazi iz niza nacionalnih i lokalnih medija koje je uređivao i za koje je pisao. U svom CV-u ima izdanja kao što su Newsweek, Adweek, Rolling Stone, New York Times, Washington Post, Boston Globe, Variety, People magazine i Digiday. Njegovo predavanje nosi intrigantan naslov - Pogled iz rovova” i baviće se disrupcijom u polju advertajzinga, odnosa klijent - agencija i tech giganata koji uzimaju nove komade digital kolača.

Foto: Promo

Brian Morrissey, President i Editor In Chief @DigiDay Media i na konferenciju nam stiže po drugi put. Ovoga puta Brian će podeliti svoje viđenje promena koje proživaljavaju digital mediji i kako je došlo do opadanja poverenja u njih. Izgradivši svoju karijeru u renomiranim medijima kao što je AdWeek, DM News, ClickZ i Silicon Alley Reporter, Brian će zajedno sa nama pokušati da dođe do korena krize koju mediji već izvesno vreme proživljavaju.

Foto: Promo

Chapin Clark je Executive VP @R/GA, Copywriter, Executive Creative Director specijalizovan za brand voice i social media content - ovaj predavač je sve to, ali i mnogo više. Sa njim razgovaramo o poverenju u doba mikrokomunikacije - “Kako je vera u brendove ugrađena u tweetove, Instagram objave i Reddit postove?”

Foto: Promo

Steve Dool je kao Head of Community Partnerships @Depop prva stanica za sve one koji tragaju za poslednjim trendovima u razvoju aplikacija. Radio je kao pisac i brand consultant za The New York Times Style Magazine, CNN Style, GQ, Esquire, Vanity Fair, Garage, Out, dok je u Complex Magazine bio na poziciji Style Editor-a. Steve nam je pripremio predavanje pod nazivom “New Wave Influence: Identifikacija i briga o smislenim partnerstvima, u trenutnoj influencer ekonomiji” na kom će vam otkriti kako da napravite najpametnije partnerstvo za svoj biznis sa drugim brendovima, influenserima, proizvodima i uvek prisutnim - stejkholderima.

Foto: Promo

Mark de Brujin je Vice President, Head of Marketing EMEA & MEE @SAP Customer Experience i dolazi u Beograd sa ciljem da odgovori na večito pitanje - Kako pronaći savršen balans između ljudi i tehnologije, i postići ono čuveno, nimalo lako, izvrsno korisničko iskustvo? Mark je poznati predavač i u obrazovnim vodama i u branši, čuven po sjajnom razumevanju analitike i njenoj primeni u marketinške korake, na najmoderniji način. Ako tragate za trikovima koji će vam pomoći da razumete kupce i da vašu digitalnu marketing strategiju prilagodite tome - zapišite Markovo ime na listu predavanja koje morate da odslušate na Digital Day 2019.

Foto: Promo

Pod njegovim vođstvom se kompanija McCann Erickson razvila od 25 zaposlenih do čak 200, a 12 godina provedenih u advertajzingu u kome se njegovo ime itekako prepoznaje je razlog više da mu poverujete. On je Edward Cotton, Brand Strategy Consultant, Former CSO @BSSP i dolazi u JDP 16. i 17. maja, a tema njegovog izlaganja biće ‘’Šta nam savremeni logoi brendova govore o stanju brend poverenja?“. Digitalne tehnologije donele su razne transformacije, a brendovi svoje digitalno prisustvo obeležavaju na vizualno različite načine - ali stari dobri logo je i dalje tu. Kako je on evoluirao kroz digitalne inovacije i kako danas komunicira sa publikom i uliva joj poverenje? Nećemo vam odgovoriti, prepuštamo to Edu i Digital Day-u.

U okviru konferencije se, već tradicionalno, dodeljuju i IAB MIXX Awards koje nagrađuju najuspešnije domaće kampanje iz polja digital marketinga. Prijave radova su i dalje otvorene, a rok da predate svoj ili rad svoje agencije je do 22. aprila.

Karte za konferenciju su do nedelje 21. aprila u prodaji po standardnim cenama, a za više informacija posetite sajt konferencije i vidimo se u JDP-u!

digitalday.rs

(Telegraf.rs/ PR)

Tagovi: Digital Day, digital eksperti, konferencija

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

"Borba" postaje većinski vlasnik "Novosti": Skupština primopredaje odložena za 20. maj

Vlasnica Kanala 9 nastavlja štrajk glađu: Račun je odblokiran, ali novac skinut sa njega ne može da se vrati

Dan slobode medija obeležen danas i u Srbiji. Predsednik Vučić: Ima prostora da se situacija popravi

Kako su u ratu dva velika operatora, u Srbiji profitirali ljubitelji domaćih serija

Preminuo novinar i humorista Dejan Pataković: Objavio je preko 15.000 karikatura

Preminuo novinar Dejan Anastasijević

Deseta Direct Media Akademija najavljuje gostovanja specijalnih gostiju: MINDSCAPES U BEOGRADU!

Prvi Media Masterclass u Beogradu: Uspešni novinari otkrivaju sve tajne ovog posla u jednom danu

"Večernje novosti" ponovo u rukama države

"Tajm" objavio spisak 100 najuticajnijih ljudi na svetu

Srpski fotograf dobio Pulicerovu nagradu: U jednoj slici pokazao je sav očaj i tugu jednog čoveka

Dodeljeni "Puliceri" za 2019. godinu, legendarna pevačica posthumno nagrađena

Poslednja sezona "Igre prestola" na HBO+ i mts TV-u

Ovo je Marina, nova loto devojka: Donosiće vam sreću dva puta nedeljno, a kaže da je njen prvi susret sa televizijom bio fatalan (FOTO)

Na desetoj Direct Media Akademiji, od 28. do 30. maja u Madlenijanumu, počinje: NOVA ERA KOMUNIKACIJA!

Poslednji intervju Slavka Ćuruvije: Ovako je govorio o odnosu sa Mirom i Slobom pred ubistvo (VIDEO)

Blic: Đilas da nauči šta je uloga političara, a šta medija

Novinari na protestima: Šta se dešava u Srbiji, a kakva su pravila u svetu

Posle četiri godine "Utisak nedelje" vratio se na male ekrane

"Žao mi je što sam spoznala kakve su, u stvari, zveri ljudi": 25 godina od smrti novinarke Dade Vujasinović, slučaj i dalje nije rešen

Crnogorsku televiziju Vijesti od sada možete pratiti u Srbiji i BiH

Međunarodna udruženja novinara pozvale bezbednosne službe na nultu toleranciju prema nasilju nad novinarima

UNS: Politički akteri da prestanu da ugrožavaju novinare

Rusija je uvela novi zakon koji zabranjuje pljuvanje vlasti: Ovo je Putina prvo "zabolelo", pa su mediji morali da brišu vesti

Digital Day 16 - 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu

CNN ne prekida saradnju sa N1?

Jasmina Koprivica novi izvršni direktor portala Telegraf.rs

UNS saznaje: Bogoljub Pješčić poslao preteći SMS uredniku Bete

UNS: Ćosiću i Janjiću pretio čovek koji je firmu prodao vlasniku N1

Lansiran novi brend na kablovskom nebu Srbije (FOTO) (VIDEO)

Brnabić: Sloboda medija u Srbiji postoji, oni najčešće kritikuju predsednika i vlast

U Srpskom telegrafu poklon posteri ratnih heroja Milenka Pavlovića i Zorana Radosavljevića: Poginuli su braneći Srbiju od NATO agresije

EON – gledaj SBB televiziju i van SBB mreže

Zanimljiva tumbanja kanala: N1 više nije na broju 1, već je na nuli!

NOVA S televizija počela sa radom

RTS više nije na broju 2: Velika promena u rasporedu programa SBB

Večeras počinje prva domaća serija o tajnim službama (VIDEO)

"Utisak nedelje" uticao je na naš termin. Gosti nikad neće biti Boško i Đilas, to je lični rat: Željko Mitrović za Telegraf o novoj emisiji "Hit tvit" (VIDEO)

PINK pokrenuo emisiju u vreme "Utiska nedelje" Olje Bećković: Zvaće se "Hit tvit" i ovo je voditeljka koja je zbog toga prešla na ružičastu televiziju

Verica Bradić sa RTS-a prešla na TV Pink

Naslovna strana koja boli celu državu: Šta će biti kada osvane jutro nakon "najmračnijeg dana"

Rat saopštenjima SBB i Telekoma: Zašto dijaspora ne može da gleda RTS?

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima