Kako verujete panelistima Digital Day-a?

Konferencija se ove godine održava pod sloganom “How do you trust?” terajući nas sve da preispitamo kako (i kome) poklanjamo svoje poverenje

Digital day 2019
Foto: Promo

Digital Day 2019. se održava 16. i 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu u Beogradu, karte su još uvek u prodaji i do svoje možete doći putem sajta konferencije www.digitalday.rs.

Kao što već znate, na ovogodišnju konferenciju između ostalih, stižu i superstar govornici kao što je Mark de Bruijn VP Marketing for Customer Experience @SAP, Brian Morrissey Editor In-Chief @DigiDay, Zach Pentel Global Director - Brand Strategy @Spotify, Brian Braiker Editor @AdAge, Chapin Clark Executive VP @R/GA, Edward Cotton Brand Strategy Consultant i Former CSO @BSSP, Steve Dool Head of Community Partnerships @Depop i Ana Anđelić Executive Brand Consultant @David Yurman, koja se našla i na Forbes CMO NEXT 2018. listi.

A sada imamo i potvrđen spisak glavnih panela i panelista koji nas očekuju na ovogodišnjem izdanju najbitnije digital konferencije u regionu:

“How do you trust media?” glavno je pitanje i naziv Media panela koji će moderirati Milan Kovačević Adriatic Region Manager @Gemius Serbia a na kom će učestvovati vodeći stručnjaci regionalnih medijskih kompanija: Zoran Turković COO @24 Sata (Styria Media Group), Jasmina Koprivica CEO @Telegraf.rs, Aleksandar Petković Media Solutions Director @AMG/Mondo Inc i Predrag Kurčubić Managing Director @IPSOS Strategic Marketing. Kako i da li verujemo medijima u dobu digitala? Šta su uopšte mediji za mlađu publiku - da li su to tradicionalni mediji na koje prvo pomisli(te) ili su za njih oni već izjednačeni sa social media poljem? Šta su “fake news”, umemo li da ih razlikujemo i cenimo li “trusted information”? Pridružite nam se u JDP-u i pomozite da dođemo do odgovora na neka od ovih pitanja.

Digital day 2019

Foto: Promo

"How do you trust your digital media mix?" ime je Online Media Mix panela na kom će fokus biti na pitanjima kao što su: Da li je opcija u kojoj imamo dva dominantna igrača na globalnom tržištu digital oglašivača - Google i Facebook, dobra ili poboljšanje leži u većem diverzitetu? Da li se uopšte može verovati u svoj digital game plan ako je polje rada ovako kontrolisano? Saznaćemo kako digital mix današnjice vide vodeći regionalni stručnjaci: Sanja Lalević Cvetković Facebook Lead Serbia @Httpool, Dragana Marković Deputy Managing Director @Drive, Marija Joksimović Head of Digital @GroupM, Vera Radanović Head of Digital @Media House i Momčilo Radovanović Agency Development Manager @Google, dok će moderator panela biti Igor Černiševski Head of Digital @Direct Media United Solutions.

“How do you trust agencies?” ime je Agency panela na kom će učestvovati vodeći menadžeri lokalnih agencija. Stručnjaci koji poseduju zavidno iskustvo i znanje iz domena advertajzinga i client - agency odnosa popeće se na binu beogradskog JDP-a u cilju pronalaska odgovora na pitanja kao što su: Ukoliko kompanija zaista želi da unapredi svoje poslovanje da li je jedna agencija dovoljna? Da li je client - agency odnos prešao više u partnerstvo, i šta nam to donosi? Odgovornost poverenja moraju nositi obe strane - to je nešto oko čega se svi naši panelisti slažu, a koje su tačke na kojima se mimoilaze i zašto reći će vam upravo Anđelko Trpković CEO @Publicis One MMS Communications, Jovan Stojanović Managing Director @Direct Media United Solutions, Relja Jović Digital COO @McCann Adriatic pod moderatorskom palicom Igora Žeželja, Managing Directora @Wireless Media.

Pored ovih, očekuju vas i paneli na temama GDPR-a, AI-a, contenta i Omnichannel iskustva, stoga požurite po svoju Digital Day kartu!

O IAB Serbia:

Interactive Advertising Bureau Serbia je udruženje koje se bavi pružanjem aktivne podrške rastu i razvoju tržišta digitalnog i interaktivnog marketinga u Srbiji, kao deo globalne IAB mreže i član IAB Europe.

IAB Serbia je u potpunosti posvećen konstantnom razvoju lokalnog digitalnog i interaktivnog tržišta, pružanjem adekvatnih edukativnih sadržaja svim zainteresovanim stranama, omogućavanjem veće transparentnosti tržišta i promocijom evropskih IAB vrednosti na lokalnom nivou.

(Telegraf.rs/ PR)

Tagovi: Digital Day, IAB Srbija, konferencija

Pogledajte sve vesti u poslednja 24 sata

"Borba" postaje većinski vlasnik "Novosti": Skupština primopredaje odložena za 20. maj

Vlasnica Kanala 9 nastavlja štrajk glađu: Račun je odblokiran, ali novac skinut sa njega ne može da se vrati

Dan slobode medija obeležen danas i u Srbiji. Predsednik Vučić: Ima prostora da se situacija popravi

Kako su u ratu dva velika operatora, u Srbiji profitirali ljubitelji domaćih serija

Preminuo novinar i humorista Dejan Pataković: Objavio je preko 15.000 karikatura

Preminuo novinar Dejan Anastasijević

Deseta Direct Media Akademija najavljuje gostovanja specijalnih gostiju: MINDSCAPES U BEOGRADU!

Prvi Media Masterclass u Beogradu: Uspešni novinari otkrivaju sve tajne ovog posla u jednom danu

"Večernje novosti" ponovo u rukama države

Verujete li digital ekspertima?

"Tajm" objavio spisak 100 najuticajnijih ljudi na svetu

Srpski fotograf dobio Pulicerovu nagradu: U jednoj slici pokazao je sav očaj i tugu jednog čoveka

Dodeljeni "Puliceri" za 2019. godinu, legendarna pevačica posthumno nagrađena

Poslednja sezona "Igre prestola" na HBO+ i mts TV-u

Ovo je Marina, nova loto devojka: Donosiće vam sreću dva puta nedeljno, a kaže da je njen prvi susret sa televizijom bio fatalan (FOTO)

Na desetoj Direct Media Akademiji, od 28. do 30. maja u Madlenijanumu, počinje: NOVA ERA KOMUNIKACIJA!

Poslednji intervju Slavka Ćuruvije: Ovako je govorio o odnosu sa Mirom i Slobom pred ubistvo (VIDEO)

Blic: Đilas da nauči šta je uloga političara, a šta medija

Novinari na protestima: Šta se dešava u Srbiji, a kakva su pravila u svetu

Posle četiri godine "Utisak nedelje" vratio se na male ekrane

"Žao mi je što sam spoznala kakve su, u stvari, zveri ljudi": 25 godina od smrti novinarke Dade Vujasinović, slučaj i dalje nije rešen

Crnogorsku televiziju Vijesti od sada možete pratiti u Srbiji i BiH

Međunarodna udruženja novinara pozvale bezbednosne službe na nultu toleranciju prema nasilju nad novinarima

UNS: Politički akteri da prestanu da ugrožavaju novinare

Rusija je uvela novi zakon koji zabranjuje pljuvanje vlasti: Ovo je Putina prvo "zabolelo", pa su mediji morali da brišu vesti

Digital Day 16 - 17. maja u Jugoslovenskom dramskom pozorištu

CNN ne prekida saradnju sa N1?

Jasmina Koprivica novi izvršni direktor portala Telegraf.rs

UNS saznaje: Bogoljub Pješčić poslao preteći SMS uredniku Bete

UNS: Ćosiću i Janjiću pretio čovek koji je firmu prodao vlasniku N1

Lansiran novi brend na kablovskom nebu Srbije (FOTO) (VIDEO)

Brnabić: Sloboda medija u Srbiji postoji, oni najčešće kritikuju predsednika i vlast

U Srpskom telegrafu poklon posteri ratnih heroja Milenka Pavlovića i Zorana Radosavljevića: Poginuli su braneći Srbiju od NATO agresije

EON – gledaj SBB televiziju i van SBB mreže

Zanimljiva tumbanja kanala: N1 više nije na broju 1, već je na nuli!

NOVA S televizija počela sa radom

RTS više nije na broju 2: Velika promena u rasporedu programa SBB

Večeras počinje prva domaća serija o tajnim službama (VIDEO)

"Utisak nedelje" uticao je na naš termin. Gosti nikad neće biti Boško i Đilas, to je lični rat: Željko Mitrović za Telegraf o novoj emisiji "Hit tvit" (VIDEO)

PINK pokrenuo emisiju u vreme "Utiska nedelje" Olje Bećković: Zvaće se "Hit tvit" i ovo je voditeljka koja je zbog toga prešla na ružičastu televiziju

Verica Bradić sa RTS-a prešla na TV Pink

Naslovna strana koja boli celu državu: Šta će biti kada osvane jutro nakon "najmračnijeg dana"

/
<% galerijaAlt  %>

Najnovije vesti

Dozvoljavam da mi Telegraf.rs šalje obaveštenja o najnovijim vestima